03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

לשאלות צרו עימנו קשר

    טיול מאורגן לטנזניה

    טיול מאורגן לטנזניה עם טנזניה טריפ כולל:

    • מסלולים ייחודיים ומגוונים ללא פשרות על איכות מקומות הלינה, המדריכים, הג’יפים ועוד
    • צוות ההדרכה המקצועי והמנוסה ביותר בטנזניה וזנזיבר  – הדרכה ישראלית בעברית
    • קבוצת מטיילים קטנה ואיכותית – עד 26 מטיילים/ות בקבוצה בלבד
    • נהגים-מדריכים מקצועיים ומוסמכים בנהיגת שטח וידע בספארי
    • ג’יפים 4X4 חדישים, מרווחים ובטיחותיים
    • בין 4-6 מטיילים בכל ג’יפ – כך שיהיה לכם נוח בנסיעות הארוכות בג’יפ
    • אספקה של מים מינרליים ללא הגבלה בימי הספארי
    • בלי הפתעות – שקיפות מלאה לגבי כל רכיבי הטיול
    • חברתנו מפוקחת בתקנים המחמירים ביותר של ארגון “אמון הציבור” – בשביל השקט שלכם

    העקרונות שלנו לטיול מאורגן מוצלח בטנזניה:

    √ מתוך ידע והתמחות רבת שנים בתכנון טיולים פרטיים, יצרנו קונספט תיירותי חדש – טיול מאורגן עם מאפיינים של טיול פרטי תוך הקפדה על קבוצות קטנות – כדי להעניק יחס אישי ראוי לכל אחד מהמטיילים והמטיילות.

    √ הדרכה טובה עושה את הטיול – בטיולים המאורגנים שלנו המדריכים והמדריכות שלנו הם האיכותיים, המנוסים והמוערכים ביותר. הם יגלו לכם את כל הסודות הכי כמוסים על היעד, יקחו אתכם לפינות החמד החבויות, יכירו לכם את ההיסטוריה, התרבות ואפילו את האנקדוטות הקטנות שרק המקומיים יודעים לספר. אנו מקפידים להתאים בין המדריך/מדריכה להרכב הקבוצה כדי ליצור את ההתאמה המושלמת בין אם זה משפחות, מבוגרים או קבוצה מעורבת. 

    √ בכל עונה המומחים שלנו בונים מספר מסלולים המתאימים לקהלים שונים – משפחות, ספארי למתקדמים, פנסיונרים וחברים – כך שתוכלו לבחור האם אתם רוצים לשלב גם נופש או ללכת על ספארי באקסטרים – כי גם בטיול מאורגן לכל אחד ואחת מגיע הטיול הטוב ביותר עבורו.

    √ כל רגע הוא זמן טוב לטיול בטנזניה, ולכל עונה המאפיינים המיוחדים שלה – בטיולים המאורגנים שלנו אנחנו דואגים לבנות מסלולים הממצים את הטוב ביותר שיש בטנזניה בכל עונה.

    √ איתנו אתם אף פעם לא לבד – מומחה היעד ומדריך/כת הטיול יהיו זמינים עבורכם עד חזרתכם ארצה, כך שבכל בעיה שלא תעלה, אנחנו כאן בשביל לפתור אותה על הצד הטוב ביותר.

    √ שילוב אטרקציות כגון סיור במטעי קפה, מפגש עם שבטים מקומיים וביקור בשווקים מעשיר את חוויית הטיול ומאפשר מתיחת איברים משהות ארוכה בג’יפ והפוגה נעימה בין השמורות.

    √ בטיולים המאורגנים שלנו אנחנו דואגים לבחור את מקומות הלינה הטובים ביותר מבחינת מיקום ורמה, כך שתוכלו למצות את זמנכם היקר בצורה הטובה ביותר ולשים את הראש במקום נעים ונוח בסופו של יום מלא חוויות.

    √ אין הגבלת קילומטרים, אין תוספות בלתי צפויות ואין הפתעות לא נעימות – אנחנו מאמינים בשקיפות והגינות ועומדים תחת התו המחמיר של אמון הציבור.

    טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר טומנים בחובם נסיעה בסוואנות אינסופיות בין נופים בראשיתיים, מפגש מרתק עם קבוצות אתניות שונות והזדמנות לחשיפה לאורח חיים שונה מהמוכר לנו, הצצה על מעגל החיים הנפלא של הטבע, ובעיקר, הרפתקה בלתי נשכחת שלא ניתן לתאר במילים. הטיולים המאורגנים שלנו מתוכננים לפרטים בקפידה על ידי מיטב המומחים של טנזניה טריפ, המכירים ואוהבים את טנזניה על כל צדדיה.

    בטיולים שלנו אנחנו מקפידים על קבוצות קטנות ואיכותיות, כלי הרכב החדישים, המרווחים והבטיחותיים ביותר, מקומות לינה ברמה הגבוהה ביותר אשר נותנים חיזוק לחוויה הטנזנית במיקומם וסגנונם העיצובי, ובחירה בפינצטה של צוות ההדרכה המוסמך שלנו, בו אנו מתגאים מאוד.

    אנחנו מזמינים אתכם לצאת אתנו לטיול מאורגן לטנזניה שכמותו טרם חוויתם, להרחיב את מעגל החברים ולהכיר אנשים חדשים ואיכותיים כמוכם, לבקר בשמורות הנחשבות והמפורסמות ביותר ולהתחקות אחר בעלי החיים הפראיים השוכנים בהן, לגלות תרבויות מסקרנות, ובעיקר לצבור חוויות וזיכרונות שיישארו עמכם לתמיד.

    לפניכם מבחר טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר. נשמח לעמוד לשירותכם בבחירת טיול מאורגן לטנזניה המתאים לכם ביותר דרך עמוד צור קשר או בטלפון: 03-9799923

     

    לשאלות צרו עימנו קשר

    צרו איתנו קשר לבחירת טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר
    ונשמח לעמוד לשרותכם בטלפון: 03-9799923

      נוף בני ואני זכינו לחוויה מאלפת לכול החיים בהגיעו לגיל 13. סוג של גיבוש בין אב לבנו בתנאים לא רגילים. בתוך זמן מאוד קצר חווינו נופים נהדרים, בתוך טבע אדיר ושופע של בעלי חיים, זכינו במזג אוויר נהדר, להכיר תרבויות שונות, יחד עם צוות ראוי לציון. עוד לציין כי הקבוצה הכילה תמהיל נהדר של אנשים מקסימים מעניינים ורחבי אופקים שהמאחד ביניהם הוא אהבה לטבע לנופים ובכלל אנשים נעימים סובלניים ובעלי שיחה במיוחד בג'יפ שלי. מאחל לכולם בריאות ויכולת להמשיך לראות ולחוות עוד מקומות בעולם. אקונה מטטה. נוף וגולן - טיול מאורגן לטנזניה, פברואר 2017
      נוף וגולן
      אני רוצה להודות ולפרגן על טיול מאורגן למופת. יצאנו כל המשפחה לטיול מאורגן בטנזניה, הקבוצה הייתה מורכבת מאנשים מקסימים, המדריכים שוקי ואדסון היו מעולים והילדים ממש התאהבו בהם. תודה רבה לסיון ולצוות המסור של טנזניה טריפ, נמשיך להמליץ בכל הזדמנות...
      אסתי גור
      אריאל

      ממליצים בחום על טיול של חברת טנזניה טריפ!

      יצאנו כל המשפחה לטיול בר מצווה לבן שלנו והיה פשוט מעולה. המדריך היה מקצוען אמיתי, שלט בכל פרט ופרט בטיול, שפע ידע ולקח אותנו למקומות הכי מדהימים שיש. גם השירות שקבלנו מהצוות של טנזניה טריפ היה מדהים. תודה לכם, לכל הצוות הנהדר שנפגש איתנו והתעקש לשאול ולשאול עד שהבנתם בדיוק מה אנחנו אוהבים, איזה טיול מתאים לנו ולאן כדאי לקחת אותנו. תודה לכם שהתאמתם לנו בדיוק את הטיול שרצינו, כולל כל הפרטים הקטנים והגדולים. ובסוף הטיול הפרטי שארגנתם לנו יצא אפילו יותר זול מטיול מאורגן עם עוד אנשים אצל חברות אחרות. תודה על שירות מהסרטים! אנחנו ממליצים לכל משפחה שמעוניינת בטיול בר מצווה בטנזניה לבחור בטיול של טנזניה טריפ.
      יוסי ושמרית שרמן
      ראשון לציון