03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

ירח דבש בטנזניה וזנזיבר

עומדים להתחתן או התחתנתם לאחרונה? אחרי ארגוני החתונה והמעמד המרגש תחת החופה, הדיון הלוהט הבא הוא איפה תעשו את ירח הדבש שלכם. אנחנו פה כדי להציע לכם טיול ירח דבש של פעם בחיים בשמורות טנזניה בשילוב עם חופי זנזיבר הלבנים. ליקטנו עבורכם רק כמה משלל הפעילויות שתוכלו ליהנות מהם בירח הדבש שלכם. והעיקר, שיהיה במזל!

ירח דבש בטנזניה

 

 

 

 

 

אז מאיפה הגיע המושג ירח דבש והמסורת שבאה בעקבותיו?
“ירח דבש” תורגם מילולית מהביטוי הלועזי Honeymoon, המרמז על מתיקותה כדבש של התקופה שבאה מיד לאחר החתונה. המנהג המתלווה לביטוי זה, חופשת ירח הדבש, במהלכה יוצאים הזוגות הטריים לנופש קצר מיד עם תום החתונה, החל כבר במאה ה-19, בעקבות המעמד העשיר בהודו בתקופת הקולוניאליזם הבריטי, אז היה נהוג לצאת למסע כלה.

למה ירח דבש בטנזניה וזנזיבר?
חופשת ירח הדבש היא הזדמנות עבור הזוג הטרי לבלות אחד עם השנייה, לצבור חוויות משותפות שיהפכו לזיכרונות נעימים ולהתנתק, ולו לזמן קצר, כאילו רק אתם קיימים בעולם כרגע. טנזניה, השוכנת במזרח יבשת אפריקה, מציעה למטיילים בה בדיוק את זה – תחושת ניתוק מהעולם החיצון וחיבור אל אימא אדמה, הטבע הנפלא והשקט שבא בעקבות תשתיות אינטרנט שמתנתקות לפרקים והנסיעה בג’יפים במשך שעות בין נופים פראיים, כשרק קולות החיות וציוץ הציפורים מפיג אותו.
זנזיבר, המשתייכת לרפובליקת טנזניה, מהווה את הסיום המושלם לטיול ירח דבש המשלב ספארי עם נופש יוקרתי בריזורט מפנק שיעשה לכם נעים. זנזיבר מהווה יעד תיירותי נחשק עבור מטיילים מרחבי העולם בזכות חופיה המשובצים עצי קוקוס ציוריים, שלל אטרקציות וביניהן ביקור ביער הקופים המפורסם, סיור בעיר העתיקה ורוויית ההיסטוריה המרתקת סטון טאון, ליהנות מספארי קצת אחר בבלו ספארי ועוד.
הנה כמה מהפעילויות והאטרקציות היותר רומנטיות, שיש לטנזניה וזנזיבר להציע לנשואים הטריים.

טיסה בכדור פורח מעל שמורת הסרנגטי

מה יכול להיות יותר רומנטי מאשר מסע חלומי בכדור פורח? הטיול מתחיל בשעות מוקדמות של הבוקר ומאפשר לראות את הזריחה מגובה רב. בחלק מהמסע תמצאו את עצמכם בגובה של מאות מטרים מעל פני הקרקע – חוויה הסוחטת קריאות התפעלות מהמשתתפים. בחלקים אחרים מהמסע תנמיכו לגובה נמוך יחסית כדי לראות את בעלי החיים בסרנגטי במלוא עוצמתם, עסוקים במרדפים ובמאבקי ההישרדות שהטבע מכתיב. אפשר כמובן גם לצלם את החיות מהכדור.
להמשך קריאה על שמורת הסרנגטי לחצו כאן

טיול אופניים מסביב לשמורת ימת מניארה

עוד מסע בשניים שהופך לחוויה רומנטית מקסימה הוא מסע אופניים בן חצי יום עד יום שלם, במסלול מעגלי מסביב לשמורת ימת מניארה המדהימה. במהלך המסלול ניתן לראות בעלי חיים וגם להתרשם מהטבע הפראי של השמורה, מימת מניארה, ממפלי המים המרהיבים שלה, וממשטחי העשב הירוק והאינסופי.
להמשך קריאה על שמורת ימת מניארה לחצו כאן

בלו ספארי- ספארי מעולם אחר

צלילה משותפת במימיו הצלולים של זנזיבר היא חוויה שאף זוג לא ירצה להחמיץ. שטים בסירה לאזור שבו מתרכזות להקות של דולפינים. כאשר מאתרים את הלהקה, עוצרים את הסירה וקופצים למים לחוויית שחיה או צלילה עם שנורקל בינות לדולפינים. הדולפינים, שמורגלים לחברת בני אדם, אינם נבהלים ומאפשרים לכם לצלול ולשחות בחברתם. הצלילה והשחייה נעשות בליווי מדריך צלילה.
להמשך קריאה על אטרקציות בזנזיבר לחצו כאן

 טראק לכיבוש פסגת הר הקילימנג’רו (במסלול נוח המתאים פשוט לכולם)

טיפוס משותף לפסגת הר הקילימנג’רו במהלך ירח הדבש מהווה חוויה שתיחרט בזיכרון הזוגי שלכם  לשנים רבות. הטיפוס לפסגת הקילימנג’רו, המתנשא לגובה 5,895 מטרים ונחשב להר הגבוה ביותר באפריקה, מזמן לנשואים הטריים רגעים מאתגרים רבים במהלך הטיפוס אל הפסגה המיוחלת, אך תחושת הסיפוק בהגעה אל הפסגה וצליחת האתגר האישי והזוגי שווה כל אתגר. אומנם טיפוס לפסגתו של ההר הגבוה ביותר ביבשת נשמע בלתי אפשרי תחילה, אך למעשה קיימים 7 מסלולים בדרגות קושי שונות לטיפוס אל פסגת הקילימנג’רו. המסלול הנוח יותר לטיפוס הוא מסלול מרנגו, המכונה גם “מסלול קוקה קולה”, בשל היותו מסלול קלאסי, המתאים כמעט לכולם. הגישה למסלול מרנגו היא מצדו הדרומי של ההר, והטיפוס אורך 5-6 ימים. אפשרות אחרת היא בחירה במסלול למושו, שמאפשר לכם פרק זמן ארוך יחסית בשביל להתרגל לתנאי השטח. הגישה למסלול למושו היא מצדו המערבי של ההר, והטיפוס אורך 6-8 ימים.

טיול ספארי במכתש נגורונגורו

אין זמן איכות יותר טוב מנסיעה זוגית בג’יפ עם גג פתוח, רק אתם והנופים המתחלפים בין סוואנות מצהיבות, יערות עבותים, ביצות רוחשות היפופוטמים, ולעיתים אף ציפורי פלמינגו הצובעים את הימה בוורוד יפיפה. מכתש נגורונגורו, אשר נוצר לפני מיליוני שנים כאשר הר הגעש קרס לתוך עצמו והשאיר את המכתש למזכרת, עשיר בבתי גידול שונים המהווים מוקד משיכה לשלל בעלי חיים, ביניהם אריות ונמרים, זברות, ג’ירפות, בעלי כנף מיוחדים ואפילו קרנפים שחורים, אותם ניתן לראות רק במכתש זה ובשמורת הסרנגטי. ספארי במכתש הוא חוויה זוגית מגבשת ובלתי נשכחת.
להמשך קריאה על מכתש נגורונגורו לחצו כאן

התרגעות והתקרבות באתר הנופש המפנק

ולפעמים, לא צריך להתרחק יותר מדי כדי ליהנות מאווירה רומנטית ומזמינה – זנזיבר עשירה באתרי הנופש יוקרתיים המציעים לנופשים מתקנים רבים המצויים בשטחם כגון ספא, חדר כושר, בר-מסעדה ועוד, זאת בנוסף לבריכה הצופה על חוף הים הפרטי של אתר הנופש.

רוצים גם? למבחר טיולים לטנזניה וזנזיבר מותאמים אישית לחצו כאן
מוזמנים ליצור איתנו קשר  דרך טופס זה או בטלפון: 03-9799923

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.8/5 - (15 votes)