03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה

חצי טנזניה חצי זנזיבר

8 ימי טיול לטנזניה – 4 בטנזניה + 4 בזנזיבר. ספארי בשמורות החשובות בטנזניה וחופשה בזנזיבר.

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר בעונת ההמלטות

טיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר בפברואר- עונת ההמלטות | הדרכה בעברית
8 ימים- 7 לילות | 8 ימים  - יציאת הטיול: 14/02/2018

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים - מקומות אחרונים לטיסות הישירות בחופשת פסח

טיול מאורגן בפסח אל השמורות המופלאות בטנזניה

7 ימים | הדרכה בעברית | טיסות ישירות | אפריל 2018
מועד היציאה: 31/03/2018

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טיול פרטי לטנזניה

מה זה בעצם טיול פרטי מותאם אישית לטנזניה? טיול פרטי הוא טיול שתפור, פרט אחרי פרט, בדיוק למידות שלכם (Tailor Made). אנחנו לומדים מכם בדיוק מה הרצונות, הצרכים וגם המגבלות הקיימות. לאחר מכן, ותוך שיתוף פעולה הדוק אתכם, אנחנו מתאימים את הטיול בדיוק לעונת השנה שבה אתם רוצים לטייל, למספר הימים שהקצבתם לטיול, לאזורים ולאתרים שאתם מעדיפים, לרמת בתי המלון שאתם מבקשים ולתקציב שלכם.

בטיול פרטי נוכל גם לדאוג לצרכים מיוחדים, ככל שיהיו- בין אם זה מקרר 24/7 לצורך אחסון תרופות מרשם, אוכל לשומרי כשרות וכו’, ליווי רפואי צמוד במידה ונדרש, הכנת מסלול מותאם לבעלי מוגבלויות פיזיות, הכולל גם לודג’ים מונגשים, כיסא גלגלים ועוד- כך שגם אם חשבתם שבמצבכם הפיזי לא תוכלו להגיע לטנזניה.

לשאלות צרו עימנו קשר

חדש – טיסות ישירות לטנזניה במספר תאריכים.
המחירים משתנים בהתאם להרכב הטיול, עונתיות, מספר המשתתפים, מחירי הטיסות, קרבת תאריך הטיול ועוד…

לפניכם טיולים מומלצים לטנזניה, בכל טיול ניתן לערוך שינויים בהתאם להעדפותיכם.
פנו אל המומחים שלנו לקבלת פרטים בטלפון: 03-9799923

תודה רבה למאיר שאירגן לנו ירח דבש מהסרטים!! מהטלפון הראשון ידענו שזה הבנאדם שאנחנו רוצים שיארגן לנו את הטיול.. הרבה מקצועיות אכפתיות ורצון טוב למלא את משאלותינו. הגענו לטנזניה ופגשנו את המדריך המקסים שלנו ג'קוב שהיה גם הוא מקצועי ביותר, מלא בידע מרתק, איש שיחה ובעיקר חבר שדואג שיהיה לנו כל הזמן טוב, שמח ומעניין. טיילנו בשמורות, ישנו בלודג'ים מפנקים ביותר, אכלנו טוב ונהנינו! בנוסף עשינו בוקר תעופה (תרתי משמע) בכדור פורח בשמורת טרנגירי- מומלץ ביותר.. חוויה בלתי נשכחת. משם המשכנו לזנזיבר וכמובן שגם שם היתה לנו חוויה נעימה ומרגשת. כל הטיול זכינו להפתעות ופינוקים שמאיר דאג לנו.. בכל מקום שהגענו ברכו אותנו במזל טוב על הירח דבש ופינקו אותנו בכל טוב. אין ספק שזו היתה בחירה נכונה ונבונה תודה רבה לטנזניה טריפ על טיול מושלם לטנזניה וחוויה מיוחדת במינה, ובפרט למאיר על שירות מעולה מהתחלה ועד הסוף, רמות אכפתיות גבוהות ועל זה שארגן לנו טיול של פעם בחיים!
ליהי לינדר
תל אביב
לטל קופרמן ולחברת My Trip, ברצוננו להודות לכם על הטיול המקסים לטנזניה: לפני ימים אחדים שבנו מטיול משפחתי בן שבוע. היה מדהים ומרתק, מגוון ומאורגן למופת. זכינו לבקר בארץ מפתיעה ומעניינת, להכיר מקרוב תרבויות, שכאילו נלקחו מעולמות אחרים, ולהתרגש בספארי ממפגשים עם בעלי-החיים בביתם הטבעי. כל זאת בליווי צמוד של אדסון - מדריך מקצועי, מצויין ושופע ידע, ברכב ספארי משודרג. הלינה והארוחות בלודג'ים ברמה הגבוהה ביותר היו מפנקות ותרמו גם הן לחווייה המושלמת. נהנינו כולנו וחזרנו עם חווייה לתמיד ועם טעם של עוד. תודה רבה!
משפ' סלונים
''אזור זה בעולם, טיול מסוג כזה (ספארי) ממש לא בשבילי'', זה מה שאמרתי וחשבתי בעבר. החלטתי להגשים חלום לציקה, שאוהב להיות צמוד לטלוויזיה ל- national geographic . מסתבר, שחלום זה היה משותף לשנינו, בלי שאדע מראש. זאת הבנתי, תוך כדי הטיול עצמו. הטיול החל בתכנון המשותף אתך, בבחירת המסלול, בבחירת הלודג'ים, בהיסוסים ובשאלות האין סופיות שלנו, שנענו תמיד בחיוך, סבלנות ובעיקר עם המון ידע על מה שעומד להיות. בהגיענו לארושה בטנזניה פגשנו את ג'קוב, מדריך חייכן, מקצועי, ידען והבנו שכל ההבטחות מתממשות. כל יום בטיול היה יפה יותר מקודמו, כל יום צפן חוויות מרגשות עם המון הפתעות. אם חשבנו, שנראה המון צהוב הופתענו בירוק עם גוונים משגעים, אם חשבנו שאין מים באזור זה ויבש ראינו הרבה מקורות מים במקומות מיוחדים, צפינו בצייד של לביאות (מסכנה הזברה) ועוד. לאורך הטיול הרגשנו את ידך המכוונת, את תשומת הלב לכל הפרטים אם גדולים ואם קטנים, שהיו חשובים עבורנו. הרגשנו ביטחון, נוחיות וכל מה שאפשר לבקש בטיול מיוחד מסוג זה. תודה מעומק הלב על שרות מקצועי, סבלני עם הכנה מדויקת, שכללה המון פרטים חשובים. תודה על בחירת ג'קוב. תודה על טיול אחר שלא דומה לטיולים שעשינו בעבר, מיוחד, מושלם. מחכים לטיול הבא שלנו בעזרתך. חיבוק ענק , אורית וציקה דלל