03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

לשאלות צרו עימנו קשר

    טיול פרטי לטנזניה

    מה זה בעצם טיול פרטי מותאם אישית לטנזניה? טיול פרטי הוא טיול שתפור, פרט אחרי פרט, בדיוק למידות שלכם (Tailor Made). אנחנו לומדים מכם בדיוק מה הרצונות, הצרכים וגם המגבלות הקיימות. לאחר מכן, ותוך שיתוף פעולה הדוק אתכם, אנחנו מתאימים את הטיול בדיוק לעונת השנה שבה אתם רוצים לטייל, למספר הימים שהקצבתם לטיול, לאזורים ולאתרים שאתם מעדיפים, לרמת בתי המלון שאתם מבקשים ולתקציב שלכם.

    בטיול פרטי נוכל גם לדאוג לצרכים מיוחדים, ככל שיהיו- בין אם זה מקרר 24/7 לצורך אחסון תרופות מרשם, אוכל לשומרי כשרות וכו’, ליווי רפואי צמוד במידה ונדרש, הכנת מסלול מותאם לבעלי מוגבלויות פיזיות, הכולל גם לודג’ים מונגשים, כיסא גלגלים ועוד- כך שגם אם חשבתם שבמצבכם הפיזי לא תוכלו להגיע לטנזניה, צרו עמנו קשר ואנחנו נשמח לשנות את דעתכם בעניין.

    10 הדברות שלנו לטיול פרטי מוצלח בטנזניה:

    √ טיול פרטי מוצלח הוא קודם כל טיול המותאם לדרישות ולאופי שלכם – לא כולם חייבים להגיע עד לסרנגטי כדי לחוות ספארי, לא כולם חייבים לעשות יום ספארי מלא בכל אחת מהשמורות כדי להנות, ולא כולם חייבים לעשות 5 ימי ספארי לפחות כדי למצות – אנחנו שונים ושונות זה מזו, וכך גם הטיולים שלנו – אז בין אם אתם משפחה, זוג צעיר או פנסיונרים – אנחנו יכולים להגשים לכם חלום של טיול.

    √ שילוב אטרקציות כגון סיור במטעי קפה, מפגש עם שבטים מקומיים וביקור בשווקים מעשיר את חוויית הטיול ומאפשר מתיחת איברים משהות ארוכה בג’יפ והפוגה נעימה בין השמורות

    √ מומחה יעד טוב הוא כזה שידע לבנות לכם את הטיול המושלם עבורכם, בתקציב ובתנאים אותם ביקשתם, ועדיין לשלב את המומחיות שלו כך שתחוו את טנזניה בצורה הטובה ביותר

    √ כל עונה היא טובה לטיול בטנזניה, ולכל אחת יתרונות משלה – הקשיבו למומחים שלנו המכירים את טנזניה וזנזיבר, הם ידעו להתאים עבורכם את העונה המדויקת לכם.

    √ מדריך טוב עושה את הטיול – בטיול פרטי תקבלו מדריך-נהג פרטי בעל תעודת הדרכה וידע מרשים בכל הקשור לבעלי החיים, השמורות והתרבות המקומית שילווה אתכם לאורך כל הטיול – אנחנו דואגים לעבוד עם המדריכים המקומיים הטובים ביותר.

    √ איתנו אתם אף פעם לא לבד – מומחה היעד יהיה זמין עבורכם מרגע בניית הטיול ועד חזרתכם ארצה כך שבכל בעיה שלא תהיה, אנחנו כאן בשביל לפתור אותה על הצד הטוב ביותר ובעברית.

    גמישות היא שם המשחק – הילד עייף ומיציתם את השמורה? בא לכם יום מנוחה בלודג’ או לצאת בשעה מאוחרת יותר? בטיול פרטי אתם קובעים את הקצב, ואנחנו פה כדי להקשיב ולבצע על הצד הטוב ביותר תוך כדי תנועה.

    √ ג’יפ חלופי יהיה זמין עבורכם בכל שלב במקרה של תקלה כך שלא תבזבזו זמן יקר

    √ אין הגבלת קילומטרים, אין תוספות בלתי צפויות ואין הפתעות לא נעימות – אנחנו מאמינים בשקיפות והגינות ועומדים תחת התקנים המחמירים של ארגון אמון הציבור.

    לפניכם טיולים מומלצים לטנזניה, בכל טיול ניתן לערוך שינויים בהתאם להעדפותיכם.
    פנו אל המומחים שלנו לקבלת פרטים בטלפון: 03-9799923

     

    לשאלות צרו עימנו קשר

      .

      ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
      משפחת עקיבא
      עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
      הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
      משפחת שפיגל