03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

לשאלות צרו עימנו קשר

    טיול בטנזניה – עלויות והשוואת מחירים

    החלטתם לצאת להרפתקה של פעם בחיים בשמורות הפראיות בטנזניה, ובצדק. טיול ספארי בטנזניה, כזה שמתוכנן היטב, הוא אכן חוויה בלתי נשכחת – נסיעת שטח מרגשת בין המרחבים האינסופיים של השמורות בין שלל בעלי חיים הנעים באין מפריע, מפגש עם תרבויות מרתקות ומקומיים חביבים, מקומות לינה ברמה שלא דמיינתם ואינסוף זיכרונות מתוקים שיישארו עמכם הרבה אחרי שתעזבו את טנזניה.

    עכשיו עולות השאלות הגדולות –

    כמה עולה טיול לטנזניה?
    כמה עולה טיול לטנזניה וזנזיבר?
    למה אותו הטיול עולה 2000$ פחות / יותר ?
    האם יש הבדל במחיר בהתאם לכמות המשתתפים?
    איך משווים בין הצעות המחיר השונות ומבינים מהי העסקה הכדאית ביותר?
    האם טיול פרטי עולה יותר מטיול מאורגן?

    נתחיל בשורה התחתונה והמעניינת ביותר – מחיר טיול בטנזניה מתחיל ב-$3,000 לאדם בהרכב זוגי, ויכול להאמיר עד ל-$5,000  בהתאם למשך הטיול, רמת אתרי הלינה, מספר האטרקציות המשולבות בטיול, מספר השמורות בהן מבקרים במהלך הטיול וכו’.
    טיפ מאיתנו:
    ככל שתקדימו להזמין את הטיול שלכם, כך תוכלו לחסוך עד לכ-20% משווי הטיול, וכאשר מדובר בטיול של כמה אלפי דולרים, מדובר בהנחה משמעותית ביותר.

    לשאלות צרו עימנו קשר

    הכנו עבורכם סקירה קצרה על אופציות הטיול בטנזניה, מה הפרמטרים העיקריים המשפיעים על עלויות הטיול, איך משווים מחירים בין הטיולים, שלעין לא מקצועית נראים די זהים, אך בעצם יש שוני גדול במקומות הלינה, אמצעי התחבורה ועוד רכיבים שמשפיעים על מחירי הטיול.

    ראשית, חשוב להבחין בין שני סוגי טיולי ספארי עיקריים בטנזניה – טיול מאורגן וטיול פרטי.

    מה זה טיול מאורגן?

    טיול מאורגן הינו מוצר מובנה שהורכב על ידי החברה תוך שריוני טיסות (לרוב ישירות) מראש, מדריך ישראלי מוסמך ומומחה ליעד, מדריכים/נהגים מקומיים מהטובים ביותר בטנזניה, מקומות לינה במיקום מעולה וברמת תיירות גבוהה, אמצעי תחבורה בטיחותיים ומרווחים ועוד.
    להבדיל מטיול פרטי בו אתם בוחרים את מסלול הטיול ורכיביו, טיול מאורגן בנוי מראש עד לפרט הקטן ביותר ולא ניתן לבצע בו שינויים.

    מה זה טיול פרטי?

    טיול פרטי כשמו כן הוא, טיול המותאם למידותיכם ומתוכנן בדיוק לפי העדפותיכם, הן מבחינת תאריכי היציאה והן מבחינת המסלול עצמו, מוגבלויות כאלו ואחרות, האטרקציות המועדפות ומקומות הלינה הרצויים. בטיול שכזה צוות המומחים שלנו יעשה כל שביכולתו להפוך את הטיול שלכם מחלום למציאות, ויהיה זמין עבורכם מרגע בניית המסלול ועד השיבה הביתה.

     

    מחירי הטיולים בטנזניה מושפעים ממספר גורמים עיקריים:

    מועד הטיול:

    בטנזניה ישנה חלוקה לשתי עונות רטובות ושתי עונות יבשות. חודשים ינואר – פברואר וסוף יוני עד אמצע אוקטובר נחשבים לעונות היבשות (קצרה וארוכה), וחודשים מרץ עד יוני ואוקטובר עד דצמבר נחשבים לעונות הרטובות (קצרה וארוכה).
    ככלל, העונות היבשות נחשבות ל-High Season בטנזניה, ובהתאמה גם המחיר יהיה יקר יותר למי שבוחר לטייל בטנזניה בזמן זה, לעומת מי שיבחר לטייל בעונות הרטובות.

    טיפ מאיתנו: טנזניה נהנית ממזג אוויר יחסית נוח לאורך כל השנה, וכמות המשקעים במישורי הסוואנות לא עולה על 400 מ”מ בשנה, כך שמי שיבחר לטייל דווקא בעונות הרטובות ייהנה גם ממחירים אטרקטיביים יותר וגם חוויית הספארי לא תיפגם ואף תוכלו ליהנות מכך שהאתרים והשמורות פחות עמוסים. מי שמעוניין לטפס על הקילימנג’רו לעומת זאת, עדיף שיבחר בעונות היבשות, שכן בהרים כמות המשקעים בעונות הרטובות מטפסת לכ-1500 מ”מ בשנה, לכן יש משמעות רבה לאזור הספציפי בו אתם מעוניינים לטייל.

    מקומות הלינה וכלכלה:

    כאמור, טנזניה היא יעד פופולארי למטיילים מרחבי העולם, מה שמסביר את המבחר הגדול במקומות הלינה –  לודג’ים, מתחם אוהלים ומלונות.
    בטנזניה לא נהוג לדרג את מקומות הלינה בשיטה המערבית לפי “כוכבים”, אבל כן יש הבדל ברמה ביניהם, בין אם זה ברמת הניקיון, השירות, המתקנים המוצעים במקום הלינה והשירותים הניתנים בו, רמת ומגוון האוכל ועוד. המיקום של מקום הלינה משפיע על מחירו – ככל שמיקומו קרוב יותר לשמורה מרכזית (יש כאלו שממוקמים בלב השמורות עצמן), כך גם המחיר יאמיר, כמו גם אם המקום פופולארי/יוקרתי יותר, השירותים והמתקנים שהאתר מציע ברמה גבוהה יותר ועוד.

    בטיול פרטי בחירת מקום הלינה נתון לשיקולכם מבחינת תקציב, מיקום בהתאם למסלול והעדפותיכם האישיות.

    כלכלה:  בטיולי ספארי תקבלו פנסיון מלא, שכן אין מקום אחר לקנות בו אוכל במהלך הטיול. לרוב ארוחות בוקר וערב תסעדו בלודג’/מלון/מתחם אוהלים, וארוחת צהריים תקבלו ארוזה בלאנצ’בוקס כדי שתוכלו לאכול אותה במהלך הטיול בשמורה. לרוב האוכל שיוגש במקום הלינה יהיה מגוון, מערבי ואיכותי.

    טיפ מאיתנו: חשוב לוודא כי מקומות הלינה ממוקמים בסמוך לאזורים בהם תרצו לטייל כדי שלא תבזבזו זמן יקר בנסיעות בין שמורה לשמורה, שהרי גם כך הנסיעות הן ארוכות למדי. בנוסף, אם אתם צמחוניים, שומרי כשרות או בעלי כל העדפה אחרת בנוגע לאוכל, יש לציין זאת במעמד הזמנת הטיול ולוודא כי אכן יהיה לכם מה לאכול שם, או להצטייד מבעוד מועד בחטיפים ושימורים, שכן אין איפה לקנות אוכל באופן פרטי. בכל אופן אנו ממליצים לכם להצטייד בנשנושים אהובים מהארץ (במיוחד בטיול עם ילדים) שישמרו על הקיבה שלכם מלאה ונינוחה גם בזמן הנסיעה.

    אמצעי התחבורה:

    טיולי הספארי בשמורות טנזניה מתבצעות ברכבי שטח מותאמים. ברוב השמורות לא תוכלו לצאת מהג’יפ או להיכנס באופן רגלי. הזמן שתבלו ברכבים הוא ארוך ביותר, על כן חשוב לוודא כי רמת הרכב, הן מבחינת בטיחות והן מבחינת נוחות, מתאימה לדרישותיכם ולכמות המטיילים בקבוצה.
    טיפ מאיתנו: עלות נהג/מדריך ושימוש ברכב השטח מתחיל מ-180 דולר ליום. ככל שתחלקו את הרכב עם יותר מטיילים (בטיול פרטי), כך כמובן המחיר עבור כל מטייל יהיה נמוך יותר.

    מספר השמורות והאטרקציות המשולבות במסלול:

    גורם עיקרי נוסף הוא כמובן האתרים והשמורות בהם תבקרו במהלך הטיול. כמו באתרי הטבע בישראל, גם בפארקים הלאומיים בטנזניה תתבקשו לשלם דמי ביקור, הנעים בדרך כלל בין עשרות דולרים ליום בפארקים הקטנים יותר כמו הפארק הלאומי ארושה, ולמעלה מכך בפארקים הלאומיים המפורסמים יותר, כמו הסרנגטי ומכתש נגורונגורו. טנזניה טומנת בחובה גם הזדמנות להיכרות עם השבטים הרבים החיים בשטחה, חוויה בלתי נשכחת החושפת את המטייל לתרבויות עתיקות ואורחות חיים קדומים ומרתקים. ככל שמסלול הטיול כולל שמורות רבות יותר ומפגש עם שבטים, כך גם המחיר יעלה בהתאמה.

    עד כמה הטיול הוא באמת פרטי?

    טיול פרטי הוא הגדרה כללית יחסית, וכל חברה נותנת לזה את הפרשנות שלה. יכול להיות שתראו שני טיולים פרטיים זהים יחסית מבחינת מסלול הבסיס ואפילו מקומות הלינה, אבל יהיה הפרש במחיר ולא תבינו על מה ולמה. במקרה כזה חשוב לבדוק האם למשל הג’יפ, בו תבלו שעות נסיעה ארוכות הן בטיולי הספארי בשמורה והן בנסיעות משמורה לשמורה, הוא לשימושכם הפרטי בלבד, או שמא פתאום תגלו שאתם חולקים אותו עם עוד כמה מטיילים “פרטיים” שחשבו, כמוכם, שהם הולכים להיות לבד, האם תאלצו בסוף כל יום ספארי לנסוע עוד שעות ארוכות ויקרות מפז למקום הלינה שלכם, ומי המדריך המקומי שלכם, עמו תחלקו שעות רבות, לו תפקיד חשוב בהצלחת הטיול שלכם.
    טיפ מאיתנו: שימו לב לאותיות הקטנות וודאו עם הנציג כי אכן מדובר בג’יפ פרטי לשימושכם האישי בלבד.

     

    מגוון טיולים במחירים שונים לטנזניה:  לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

    .

    ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
    משפחת עקיבא
    עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
    הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
    משפחת שפיגל

    4.6/5 - (85 votes)