03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

שמורות הטבע של דרום טנזניה

ספארי לשמורות הטבע הפראיות בדרום טנזניה

10 ימים מרתקים של ספארי בשמורות דרום טנזניה הפראיות  – שמורת סאלוס, שמורת מיקומי, שמורת הרי אודזונגאווה ושמורת רואהה.

ספארי לשמורות הטבע הפראיות בדרום טנזניה – טיול פרטי

9 לילות | 10 ימים

מסלול הטיול מותאם באופן אישי לכל מטייל – פנו אל המומחים שלנו לקבלת פרטים נוספים.

 

טיול פרטי – ספארי לשמורות הטבע הפראיות בדרום טנזניה – בליווי מדריך מקומי מצוות My Trip

10 ימים מרתקים של ספארי בדרום טנזניה ב-4 מבין השמורות הפחות מוכרות, אך היותר פראיות ומסעירות של טנזניה: שמורת סאלוס, שמורת מיקומי, שמורת הרי אודזונגאווה ושמורת רואהה.

רוב תיירות הספארי מתמקדת בשמורות צפון טנזניה, ומשאירה את שמורות הטבע של דרום טנזניה בתוליות ופראיות. בעלי החיים בשמורות אלה נהנים משגרת חיים שלווה, שאינה מופרעת על-ידי המוני תיירים סקרנים ועל-ידי רעשם המטרטר של רכבי הספארי הרבים. בשמורת סאלוס, השמורה השנייה בגודלה באפריקה ובין הגדולות ביותר בעולם, נערוך ספארי וגם נשוט על נהר הרופיג’י כדי לחזות במגוון עצום של יונקים, ציפורים וזוחלים הנעים בשמורה ללא התערבות מצד בני האדם. בשמורת מיקומי נוכל לראות ג’ירפות, פילים, זברות, באפלו, אנטילופות וקופי בבון. בשמורת רואהה ניתן לחזות בעדרים גדולים של פילים, שמספרם נאמד בכ-10,000 פרטים, למעלה מ- 500 זנים שונים של עופות, ויונקים נדירים, כדוגמת הזאב הטלוא, אנטילופת סייב ואנטילופת רואן.

המחירים מותאמים לדרישות הלקוח, משך הטיול, רמת המלונות, העונתיות ורכיבים נוספים…

המחיר כולל:
» טיסות בין לאומיות בלתי ישירות מת”א לדר א-סאלם ובחזרה.
» טיסת פנים מאירינגה לדר א-סאלם.
» רכבי שטח 4X4 טיוטה מסוג לנד קרוזר, עם גג נפתח לצפיה ולצילום.
» כניסות לכל השמורות שבתוכנית.
» שהיה בלודג’ים ברמת תיירות נוחה עד טובה מאוד.
» פנסיון מלא לכל אורך הטיול.
» אספקה של מים מינרלים ברכב במהלך הספארי.
» מדריכים/נהגים מוסמכים דוברי אנגלית.

המחיר אינו כולל:
» הנפקת ויזה בכניסה לטנזניה (בעלות על 50$ במזומן).
» שתייה קלה במהלך הארוחות.
» הוצאות אישיות וביטוחים.

  • יש להיוועץ במשרד הבריאות באשר לחיסונים הנדרשים.
  • טנזניה – החל מה-1/6/2019 חל איסור על שימוש בשקיות ניילון ו/או פלסטיק מכל סוג שהוא. העוברים על החוק עלולים להיקנס בחומרה.
  • שימו לב, הטיול כולל נסיעות ארוכות בדרכי עפר ודרכים משובשות.
  • מסלול הטיול ניתן לשינוי והתאמה אישית.
  • ניתן לשדרג את מקומות הלינה בתשלום.

טנזניה נמצאת על קו המשווה ולכן הטמפרטורות בה די דומות במשך כל חודשי השנה. אפשר לטייל בטנזניה בכל עונה בשנה וכל אחד בוחר את התקופה הנוחה לו באופן אישי. העונות היבשות נוחות יותר לטיול, אך ההנאה גדולה גם בספארי שמתקיים בעונות הרטובות, אז גם מחיר הטיול זול יותר. פסח מהווה את אחד משיאי עונת התיירות: ישראלים רבים מעדיפים לטוס לטנזניה בפסח, במהלך העונה הרטובה דווקא, כך הם מנצלים את ימי החופש וגם נהנים מירידת מחירים.

 

לחץ כאן לחזרה לעמודים: טיול פרטי לטנזניה | טיול מאורגן לטנזניה  | טיול לטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (10 votes)