03-9799923

תמונות של לקוחות

לקוחות ממליצים על הטיולים של טנזניה טריפ

לקוחות ממליצים

בוקר אור , מה אכתוב לך , לא אדע , שיר, סיפור או אגדה , רק אכתוב כאן שתי מילים – המון תודה ! הכול תחיל בשיחת טלפון אקראית למיה , מיד על השיחה הראשונה , הרגשתי שהגעתי למקום הנכון כדי להגשים חלום , שירות מעולה , אכפתי , ענייני ומקצועי . המרתי – וצדקתי . הרבה תודה לך מיה הגיע היום המיוחל ויואב ואני התייצבנו נרגשים ומאושרים , שירלי שלנו שהובילה אותנו מתחילת הדרך כבר חיכתה לנו , מכאן הכול הלך והשתבח , שירלי צעירה ואנרגטית , ראתה לפניה קבוצה של ילדים , הורים , סבים וסבתאות , אחיות , חם וחתן ודודה ואחיין ( אנחנו ) , מיד החלה בגיבוש החבורה ויצרה אווירה של כייף ואחווה , בכול נפתולי הבירוקרטיה הסבוכה פעלה בנחישות ובסבלנות ( שממש לא ניתנת להבנה ) בטנזניה המופלאה סיירה אתנו , דאגה , חיברה , הסבירה ובכלל , גם לנרות וסופגניות בערב חנוכה באמצע הג'ונגל לנו דאגה , בטנזניה הקסומה מעבר למה שהייתה צריכה , עוד שני ימי סיורים לנו ארגנה וויתרה על המנוחה לעצמה . בכלל רק מילים חמות על הרצון , הידע , הפתיחות והבגרות לה אנו חווים את חווית הטיול . בקיצור המון תודה לכם כחברה , למיה , לכול צוות המשרד ( מליל גשם סוער ), והכי הכי לשירלי על חוויה שלא נישכח . אנחנו מקווים להתראות אתכם גם בשנה הבאה יואב אוליאל ורונית לפלר
יואב אוליאל ורונית לפלר
בוקר טוב מאיה, ברצוני להודות על טיול מאורגן לתפארת עם אפס תקלות מצידכם. קבוצה נעימה ובעיקר מדריכה מיוחדת שמשרה אוירה נינוחה ומחוייכת לאורך כל הטיול, מבלי שנרגיש את הלחצים העוברים עליה עם ההפתעות שנופלות בחלקה. (מופלא בעיני איך היא הצליחה בכך ...) שירלי אמנם צעירה בגיל, אבל מכירה היטב את האזורים בהם טיילנו, הלהיבה את כולם עם אהבתה ובעיקר הערכתה לאפריקה ולתושביה. הצליחה להתחבר למבוגרים ולילדים באותה המידה והרגשנו את המחוייבות העמוקה שלה כדי שכולנו נקבל את הטוב ביותר. אני כותבת גם בשמם של נכדי, יובל ועדו, שזכו לחוויה מעניינת, מגוונת ומלמדת (כפי שעדו כתב בברכה לשירלי :-)). מבקשת שתעבירי דברים אלה לכל הצוות שלכם, כי מגיע לה פירגון גדול. ולסיום תודה לך!!! על שהרמת את הטלפון בפעם הראשונה בזמן כל כך לא מובן מאליו, כי בזכותך התחברנו לחברה ויצאנו לדרך:-) מאחלת לכם המשך הצלחה בתחום ורק אל תורידו את הרמה!! בברכה חמה רחל
רחל
המלצה חמה מהתנור! כל מי שמחפש טיול לטנזניה - רק עם טנזניה טריפ! חזרנו עכשיו מטיול פרטי שתוכנן לנו על ידי מאיה, וזה היה כמו שדמיינו. אחלה לודג'ים ומדריך מקצועי שידע לקחת אותנו בדיוק למקומות בהם ההתרחשויות הכי מרגשות ופוטוגניות.
אורי כהן
יהוד
למאיר וצוות טנזניה טריפ.תודה ענקית. הטיול המשפחתי היה ענק - חוויה בלתי נשכחת. הגענו לטנזניה ב 15.7.2018 . בשדה חיכה לנו מדריך מקסים בשם אדוארד. התוכנית השבועית תיקתקה כמתוכנן. מראות מדהימים , מדריך מקצועי ולודג'ים מצויינים. תודה על הכל. ממליצים בחום. מש' דהאן
קובי
גן יבנה
יצאנו לטיול בר מצווה לא שגרתי ובלתי נשכח בטנזניה, תחת תכנונה המעולה של סיוון, ועכשיו הזמן לתודה. לא יכולנו לדמיין מסע משמעותי ומהנה יותר. ילדינו ואנחנו פגשנו שבטים עתיקים וראינו איך הם חוגגים את המעבר מילדות לבגרות (לא לוותר על טקס הקפיצות של המסאי - מהמם), נהנינו מטיולי ספארי בשמורות הכי יפות שיש - סרנגטי, נגורונגורו וטרנגירי, והמדריך המקומי סאל פשוט העשיר את הטיול ואותנו עם ידע בלתי נגמר על הטבע והחיות סביבנו. אז תודה מכולנו.
אורן ונטע בר
צורן
השנה שינינו את השגרה וטיילנו באפריקה. לפני הטיול לא ידענו לאן לנסוע,מתי ואיך. דברנו עם מספר חברות שונות עד שלא נפגשנו עם מאיר שטרית מהחברה. יחד תכננו מסלול,תקופה,זמן ורמת הטיול בטנזניה וקבלנו טיול מצד אחד כפרטי למשפחתנו, ומצד שני מאורגן מטעם החברה מרגע ראשון ועד לחזרה ארצה. הכל היה בהתאם לתכנית ולפעמים לעבר. ראינו המון דברים וחיות. באמצע הסאפרי נפגשנו עם … מאיר שבדק את שירות של המדריכים המקומיים,רמת המלונות,מסלולים החדשים ועוד מיליון דברים מסביב. מאוד ממליץ על החברה וכמובן על חבר שלנו מאיר.
בוריס&סטלנה.
בית שמש
אני ואשתי רוצים להודות לכם על חוויה בלתי נשכחת בשמורות הנפלאות של טנזניה וזנזיבר המפנקת. יצאנו לדרך זוג עם שלושה ילדים בגילאים 9-15 וכל אחד מאיתנו נהנה מאוד, ביחד ולחוד. המסלול כלל את השמורות הכי שוות, שבט המסאי וההדזבה שהיה חוויה מרתקת בפני עצמה, והנופש בזנזיבר היה הסיום המושלם לטיול מיוחד שכזה. תודה!
יאיר ורקפת רובינשטיין
תל אביב
בחופשת הפסח של 2018 (31/3/18 ועד 7/4/18) יצאנו לטיול ספארי בטנזניה –שבט "דבורמוס" משפחה שלמה של 23 נפשות. הטיול הוזמן בחברת " My-Trip " אחרי מבחן מעמיק של מספר שבועות מול חברות אחרות בארץ וכן בטנזניה. השיקול לא היה המחיר אלא – התמורה לכסף ובעיקר ה"חיבור" לחברה. היחס האישי של החברה- טל, דורון ומאיה וכל העובדים האחרים היה מעל ומעבר . וכשכך יצאנו לדרך בליווי מדריכה מדהימה- גילה התרסי שנתנה לנו הרגשה של בית חם, תומך והמון ידע , סימפטיה ואהבה. הטיול היה מקסים, משמעותי למבוגרים ובמיוחד לילדים 12 במספר... הארגון היה מעולה, הלודג'ים והמלונות מדהימים., הארוחות הותאמו לפי צרכינו האישיים, הנהגים המנוסים בעלי ידע עצום , וכמובן המדריכה גילה שעשתה דילוגים בין חמשת הרכבים. הכל עבד בצורה מושלמת ומכובדת. אנחנו בהחלט הרגשנו כקבוצת VIP ושמחים שנפלה בחלקנו הזכות להיות אתכם כחלק מהחברה. טנזניה- מדינה עם שמורות ונופים מדהימים, האנשים מקסימים. תודה רבה לכם על טיול מושלם ובלתי נשכח. משבט -דבורמוס
משה אורן-פינס
רעננה
שלום לכולם חזרנו משבוע מרתק בספארי של טנזניה היה טיול מופלא , סיון דאגה ללוד"גים מצוינים. תכנון הטיול היה מדויק . המדריך שלנו אדי מסלאי היה מעולה שבמעולים אדיב אינטלגנט, בקיא וידען . כמוכן הארוח היה מעולה , היות ואנו דתיים שומרי כשרות, בכל לודג המתין לנו השף העמיד לרשותינו סושף שהביא לנו ירקות פירות ודגים כשרים. אנו בישלנו בסירים ובמחבת שהבאנו והם עזרו בכל . כולל אפית הדגים בתבניות אלומניום עבורינו פשוט היו נהדרים מכניסי אורחים. ..לסיכום ממש ממש מומלץ ! . חויה נהדרת , תודה רבה וכל הכבוד לסיון והצוות טנזניה טריפ.
תמר רוט
חשמונאים
משפחתנו יצאה לטיול ספארי מאורגן פרטי בטנזניה. מי שטפלה באנו במסירות , נאמנות והבנה היתה מאיה קופרמן. עלינו לציין שכל רגע נתון בטיול היתה שמינה , כשרצינו אותה אפילו שבת בבוקר... זה לא מובן אליו. כשקבלנו את מסלול הטיול, בקשנו לערוך שינויים מאחר ואנו משפחה שאוהבת ללכת בטבע. מאיה השתדלה בהצלחה יתרה לארגן שאכן יהיה מסלולי הליכה לפי בקשתינו. שינויים במסלול גם טופלו על הצד הטוב ביותר. נותר לאמר שהיה טיול מאוד מוצלח , עם הרבה טבע, טבע, טבע וחיות... תודה גדולה למאיה על עזרתה בתכנון ובארגון. משפ עופר
משפ עופר מימי, עמוס, אייל,גיא וסיגל + שרה שמלי ביטן
חיפה
יצאנו ל12 יום לטנזניה וזנזיבר ,היה מעולה! המסלול, המלונות, הלודג'ים היו יוצא מין הכלל. הציפיות היו גבוהות, המימוש עלה על הציפיות. תודה למאיר שעזר לנו להוציא לפועל ולהגשים את החלום
נחום ירדן
כפר סבא
תודה רבה למאיר שאירגן לנו ירח דבש מהסרטים!! מהטלפון הראשון ידענו שזה הבנאדם שאנחנו רוצים שיארגן לנו את הטיול.. הרבה מקצועיות אכפתיות ורצון טוב למלא את משאלותינו. הגענו לטנזניה ופגשנו את המדריך המקסים שלנו ג'קוב שהיה גם הוא מקצועי ביותר, מלא בידע מרתק, איש שיחה ובעיקר חבר שדואג שיהיה לנו כל הזמן טוב, שמח ומעניין. טיילנו בשמורות, ישנו בלודג'ים מפנקים ביותר, אכלנו טוב ונהנינו! בנוסף עשינו בוקר תעופה (תרתי משמע) בכדור פורח בשמורת טרנגירי- מומלץ ביותר.. חוויה בלתי נשכחת. משם המשכנו לזנזיבר וכמובן שגם שם היתה לנו חוויה נעימה ומרגשת. כל הטיול זכינו להפתעות ופינוקים שמאיר דאג לנו.. בכל מקום שהגענו ברכו אותנו במזל טוב על הירח דבש ופינקו אותנו בכל טוב. אין ספק שזו היתה בחירה נכונה ונבונה תודה רבה לטנזניה טריפ על טיול מושלם לטנזניה וחוויה מיוחדת במינה, ובפרט למאיר על שירות מעולה מהתחלה ועד הסוף, רמות אכפתיות גבוהות ועל זה שארגן לנו טיול של פעם בחיים!
ליהי לינדר
תל אביב
לטל קופרמן ולחברת My Trip, ברצוננו להודות לכם על הטיול המקסים לטנזניה: לפני ימים אחדים שבנו מטיול משפחתי בן שבוע. היה מדהים ומרתק, מגוון ומאורגן למופת. זכינו לבקר בארץ מפתיעה ומעניינת, להכיר מקרוב תרבויות, שכאילו נלקחו מעולמות אחרים, ולהתרגש בספארי ממפגשים עם בעלי-החיים בביתם הטבעי. כל זאת בליווי צמוד של אדסון - מדריך מקצועי, מצויין ושופע ידע, ברכב ספארי משודרג. הלינה והארוחות בלודג'ים ברמה הגבוהה ביותר היו מפנקות ותרמו גם הן לחווייה המושלמת. נהנינו כולנו וחזרנו עם חווייה לתמיד ועם טעם של עוד. תודה רבה!
משפ' סלונים
''אזור זה בעולם, טיול מסוג כזה (ספארי) ממש לא בשבילי'', זה מה שאמרתי וחשבתי בעבר. החלטתי להגשים חלום לציקה, שאוהב להיות צמוד לטלוויזיה ל- national geographic . מסתבר, שחלום זה היה משותף לשנינו, בלי שאדע מראש. זאת הבנתי, תוך כדי הטיול עצמו. הטיול החל בתכנון המשותף אתך, בבחירת המסלול, בבחירת הלודג'ים, בהיסוסים ובשאלות האין סופיות שלנו, שנענו תמיד בחיוך, סבלנות ובעיקר עם המון ידע על מה שעומד להיות. בהגיענו לארושה בטנזניה פגשנו את ג'קוב, מדריך חייכן, מקצועי, ידען והבנו שכל ההבטחות מתממשות. כל יום בטיול היה יפה יותר מקודמו, כל יום צפן חוויות מרגשות עם המון הפתעות. אם חשבנו, שנראה המון צהוב הופתענו בירוק עם גוונים משגעים, אם חשבנו שאין מים באזור זה ויבש ראינו הרבה מקורות מים במקומות מיוחדים, צפינו בצייד של לביאות (מסכנה הזברה) ועוד. לאורך הטיול הרגשנו את ידך המכוונת, את תשומת הלב לכל הפרטים אם גדולים ואם קטנים, שהיו חשובים עבורנו. הרגשנו ביטחון, נוחיות וכל מה שאפשר לבקש בטיול מיוחד מסוג זה. תודה מעומק הלב על שרות מקצועי, סבלני עם הכנה מדויקת, שכללה המון פרטים חשובים. תודה על בחירת ג'קוב. תודה על טיול אחר שלא דומה לטיולים שעשינו בעבר, מיוחד, מושלם. מחכים לטיול הבא שלנו בעזרתך. חיבוק ענק , אורית וציקה דלל
אורית דלל
באפריל 2017 יצאנו כל המשפחה לטיול בטנזניה וזנזיבר, 5 ימים בטנזניה ו 5 ימים בזנזיבר, ילדים בגילאי 18, 15 ו- 9. נהנו מאוד ! חוויה מדהימה, ראינו המון חיות ואפילו זכינו לראות צייד של לביאה על גנו. מזג האוויר היה מצויין, כשירד גשם הוא היה לזמן קצר ולא הפריע למהלך הטיול גם ככה היינו בג'יפ או אפשר בזניבר להשתמש במטריות שיש בחדרי המלון או לתפוס מחסה. תחילה חששנו שיהיה משעמם להיות ימים שלמים בג'יפ ולחפש חיות, אך לרגע לא היה משעמם. הנהג/מדריך היה מצויין. הייתי מוסיפה עוד יום בטנזניה לראות את שבט ההדזבה. נהנינו לשחות עם צבים ולהאכיל אותם ב Baraka's Turtle Aquarium, היו צחוקים, לא לבוא עם בגד ים ירוק אם אתם לא רוצים שינשכו אתכם. מומלץ לבצע שנורקלים/צלילה באזור האי פמבה. ברצוננו להודות למאיר שטרית מטנזניה טריפ על הייעוץ, ארגון והליווי, קיבלנו יחס אדיב ואכפתי. כל הלודזים והמלון בזנזיבר היו ברמה גבוהה מאוד, הופתענו מאוד לטובה מטנזניה טריפ על הרמה והשירות. בזנזיבר היינו במלון ESSQUE ZALU יוקרתי ומפנק. בקיצור, אנו ממליצים מאוד !
רונית אבן חיים
מודיעין
לכל המתלבטים האם לשכור את שרותיה של "טנזניה טריפ" או של חברה ידועה יותר... החלטתי לפרסם את המכתב, מפני שאני עצמי מאד התלבטתי באיזו חברה לבחור. תהיתי האם אני שמה את כספי על קרן הצבי? מי שמע על החברה זו - "טנזניה טריפ"? האם זו חברה אמינה או לא.. המון שאלות. אבל לאחר שחזרתי מהטיול המדהים שהיה לנו, אני ממליצה עליהם בפה מלא!! יצאנו משפחה בת 10 נפשות לטיול משפחתי בשני ג'יפים מאד נוחים. ראשית זכיתי בארץ ללווי מרשים על ידי דורון. על כל שאלה או התלבטות שהיתה לי – הוא ענה בסבלות ובאריכות. הטיול היה מאורגן לעילה ולעילה. המדריכים יעקב ואדסון – מקצועיים, עם ידע עצום בכל תחום. אדיבות ונינוחות היו תכונות שהם ניחנו בהן - בענק. תוכנית הטיול הייתה מרתקת ובעיקר הטיפול בנו. בכל בוקר חיכה לנו מקרר באוטו עמוס במים קרים, ארוחות הצהרים ארוזות בקופסאות וקדימה לדרך. תוכנית הטיול נבנתה כהלכה, השמורות בהן טיילנו היו מגוונות מאד הן מבחינת תצורת השטח והנוף והן מבחינת אוכלוסיית בעלי החיים. הלודג'ים – לא מהעולם הזה. בקיצור - חברה שהייתי ממליצה לכל חברי לנסוע בה!!!
נעמי יסעור
נסענו שני זוגות לספארי של שבוע בטנזניה. האירוע היה מרתק וענה הרבה מעבר לציפיות שלנו. השרות שקיבלנו מהחברה בכלל ומטל בפרט היה מעולה, עם כול הרצון, ויחס אישי מעולה. ממליץ לכול אחד שמתלבט לגבי הטיול, לקום ולנסוע - לא תתחרטו. וטנזניה טריפ היא בחירה טובה. דני רונת.
דני רונת
תל אביב
סיוון יקרה ! רוצים להודות לך על ארגון חופשה משפחתית מופלאה בטנזניה וזנזיבר. לאורך כל הדרך היית קשובה לכל הבקשות שלנו, קטנות וגדולות כאחד, לרבות זו של הבת שלנו לסעוד את ליבה ב-3 מנות פסטה ביום ... לא נשכח את הסיוע החשוב מעבר לים, שעה שהמזוודות שלנו לא המריאו אתנו בטיסה בין טנזניה לזנזיבר, מה שהוכיח עד כמה חשוב שבאפריקה עומד מאחוריך סוכן נאמן בארץ. הטיול נגמר... נשארו תמונות משגעות וחוויות לכל החיים – ועל כך תודה גדולה !!
אורי, מאיה, ארז ועדי
הטיול אורגן למופת. הכל היה כמובטח, מדריך מעולה, רכב נוח, דאגה לכל הפרטים כמו למשל תפריט מיוחד בכל מקום לבן שלי. ראינו שפע של בעלי חיים וכמעט כל מה שאפשר לרצות ולראות שם - בקיצור כל מה שביקשנו היה בדיוק כפי שרצינו וכפי שהובטח. ממליץ בחום רב!
דוד
תל-אביב
בסוף נובמבור 2016 חזרנו מטיול חלומי בטנזניה וזנזיבר. הייתי עם ילדים גדולים אומנם אבל ההנאה לא היתה פחותה אולי אפילו יותר. הטיול היה מאורגן למופת, הלוג'ים היו ממש מעולים והמדריך (רובסון - רובי) היה ממש מקצוען ומאוד חביב ממש נהינו חברים. אפשר להגיד שהטיול היה ממש מעל הצפיות. ראינו דברים שאפילא לא ציפינו להם כמו שאמר רובי .. you win in the Game Drive . הינו כ 6 ימים בספארי באזור צפון טנזניה והסרנגטי ולדעתי 6 או 7 ימים דיי מספיק אז אני בהחלט ממליץ. המשך הטיול היה בזנזיבר בצפון האי ב Nungwi החוף שם ממש מדהים והמלון היה מעולה. אנחנו היינו 4 ימים ונישארנו עם טעם של עוד ... אני רוצה להודות לחברת טנזניה טריפ ולדורון על האירגון והסבלנות לבקשות שלי .. תודה, יוסי.
יוסי
יצאנו לטיול בר מצווה משפחתי בטנזניה וזנזיבר דרך החברה. נציג מטעם החברה בשם דורון ליווה אותנו לאורך כל הדרך בסבלנות ובמקצועיות... מבניית תוכנית מותאמת ואישית ועד שחזרנו. מספר חודשים לפני ערכנו בירורים במספר חברות והתלבטנו רבות... אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות להיות חלק מהחברה הזאת שדאגה לכל דבר ועניין! הטיול היה קסום ומאוד משמעותי עבורנו והשאיר טעם מתוק להמשך... טנזניה מדהימה ומיוחדת עם תרבות מעניינת ... וזנזיבר אי החלומות... הכל עבד נפלא מכל הבחינות; לוח זמנים, הנהג הצמוד בספארי, המדריכים, הלודג'ים, הארוחות, השמורות והאתרים... אין ספק שמדובר בחברה מקצועית ונאמנה! תודה רבה על טיול בלתי נשכח☺
משפחת דוגה
מבשרת ציון
בספטמבר 2016 יצאנו לטיול חלומי בטנזניה וזנזיבר. טיול הספארי בטנזניה היה מדהים – ביקרנו במספר שמורות, ראינו את כל סוגי חיות הבר שפוגשים בדרך כלל בערוץ Nat Geo Wild, כולל מפגש קרוב עם טורפים ועם החיות הגדולות, וכל זה בנוף עוצר נשימה. בנוסף נחשפנו לתרבות המקומית, גם בזכות הנהג/מדריך של טנזניה טריפ שנתן הסבר לא רק על החיות, אלא גם על המקומות והאנשים שחיים שם. גם הנופש בזנזיבר היה מעולה, בחוף עם חול לבן, מים בצבע טורקיז ודקלים על החוף. טל מטנזניה-טריפ תכנן עבורנו את הטיול, היה קשוב אלינו לאורך כל הדרך, היה אתנו בקשר רציף ועזר לפתור את מעט הבעיות שהתעוררו. ממליצים בחום!
אורנה ודוד טיורי
ראשון לציון
תודה לחברת טנזניה טריפ על תכנון טיול מדהים לטנזניה. חזרנו בתחילת ספטמבר מטיול פרטי שארגנה סיוון תוך תשומת לב לבקשותינו ושילוב מעולה של ספארי והכרת התרבות. היה קסום!! שרית
שרית פריינד
אורנית
סיון יקרה , חזרנו מטיול מדהים מטנזניה וזנזיבר מלאי חוויות ועל כך אנו מבקשים להודות לך. תודה מעומק הלב על הליווי המקצועי והחם שקבלנו מרגע פניתנו אלייך ועד שובנו לארץ. מסע הספארי או כמו שנקרא "game ", שתכננת היה מושלם . הנהג ,רובי,עשה הכל כדי שנראה את כל החיות, נתן מידע מלא ונוצרה בינינו תחושה של משפחה. הלודג'ים בטנזניה היו ברמה גבוהה ביותר וכך גם בית המלון בזנזיבר. נשמח לשוב ולטייל אתכם בטיול הבא שלנו. בהוקרה, מלי ויהודה ויזל.
מלי ויהודה ויזל
בית אריה
לסיוון, חזרנו אתמול בלילה עייפים אך מרוצים מאד! היה לנו טיול מדהים! רציתי להודות לך בשמי ובשם אדוה על העזרה, הדאגה והליווי בכל עת - מהרגע הראשון (בסוף גם קיבלנו את ההטבות של הירח דבש במלון בזכותך ? ) מזמן לא הייתה לנו חוויה נעימה וחיובית כל כך עם סוכן נסיעות! אז שוב רוב תודות ושמחנו מאד להכיר אותך. היה לנו ירח דבש מושלם. מאיתנו, אריאל ואדוה.
אריאל ואדוה
הרצליה
טל שלום, רציתי להודות לך ולצוותך על הטיול שאורגן על ידכם בשבילנו בטנזניה ובזנזיבר. הטיול היה מוצלח ומהנה והחוויה שלמה.
משפחת ברונשטיין
מודיעין
תודה ענקית לטנזניה טריפ על הטיול הפרטי המקסים שאירגנו לנו לטנזניה וזנזיבר. המדריך היה המעולה, הלודגים והמלונות היו בנקודות אסטרטגיות מרהיבות. וכמובן תודה לדורון שעזרו לנו לבחור מסלול שכלל בדיוק את השמורות שרצינו לראות, כולל אטרקציות בשביל הילדים. טנזניה כל כך יפה ולראות את החיות בטבע כל כך מקרוב זאת חוויה ממש גדולה מהחיים. אין לנו מילים להסביר כמה נהננו וכמה הכל עלה על כל הציפיות שלנו.
רלי ואוהד בנימיני
ראשון לציון
ההורים שלי לקחו אותי ואת אישתי ואת הילדים לטיול פרטי בטנזניה וזנזיבר וזה היה טיול שאנחנו לא נשכח. זה פשוט מדהים לראות את החיות כל כך קרוב ולראות אותן מחפשות אוכל ורודפות, וממש עוסקות בהישרדות. מי שלא ראה את זה לא יכול לתפוס עד כמה שזו חוויה חזקה. אנחנו רוצים להודות לצוות של טנזניה טריפ שהתאימו בשבילנו טיול מדהים, ממש לפי מה שרצינו ומה שמעניין אותנו, וכך יכולנו להנות מכל כך הרבה חוויות ואטרקציות, וכל דבר היה ממש "בול" לטעם שלנו. תודה רבה שהצלחתם לקלוע לרצונות של שלושה דורות של אנשים. אתם מקצוענים אמיתיים!
משפחת פרץ
מודיעין
חזרנו השבוע כל המשפחה מטיול פרטי בטנזניה. בדיוק כמו שרועי תיאר לי לפני שיצאנו. זו היתה חוויה מטורפת של פעם בחיים. השירות של צוות והייעוץ היה אישי ומסור, המדריך היה מצוין והיה תענוג לטייל איתו, המלונות היו ברמה גבוה מאוד. למתלבטים הם מקצוענים אמיתיים ופשוט אנשים שאיכפת להם ואני ממליץ לכל מי שרוצה לטייל בטנזניה בדרך מיוחדת, שייסע רק עם מומחים כמו טנזניה טריפ. בברכה, משפחת לב.
אדם לב
חדרה
תודה ענקית לחברת טנזניה טריפ על הטיול הפרטי שאירגנתם לנו לטנזניה וזנזיבר. היה הכי טוב שיכול להיות, אנחנו והילדים לא מפסיקים לדבר על זה.
משפחת ספיר
חולון
אני ובעלי ממליצים בחום על טיול לטנזניה עם טנזניה טריפ. חגגנו בר מצווה לבן שלנו בטיול בטזניה והיה פשוט מעולה. המדריך היה מקסים, אנחנו נהננו ויואבי פשוט היה מאושר.
הילה לוי
רחובות

פשוט טיול מדהים

היינו בטיול והיה מדהים! המדריך היה מעולה והדריך אותנו בצורה מעניינת ומרתקת. המלונות היו חלומיים, פשוט חוויה נפלאה!! ממליצה לכל אחד שרוצה לחוות טיול קצת אחר מאירופה. תודה רבה,
ליאת רז
גבעתיים

מכתב הערכה מקבוצת מטיילים

היי רועי, ברצוני להביע את הערכתי הרבה לשירות שקיבלנו מכם ובעיקר ממך ומטל לטיול שערכנו ביולי שהפך לטיול מצויין ומהנה בעיקר לאור הייעוץ והעזרה שקיבלנו ממכם. כבר מתחילת תכנון הטיול ואחרי שקיבלתי המלצה להיעזר בשירותכם, קיבלתי מידע, טיפים והמלצות מחברתכם שהתבררו כמצויינות, כך לגבי הליווי עד לסגירת כל הקצוות. בנוסף, המדריך שסיפקתם היה מדהים בידע, שירות ובעיקר בגמישויות שגילה לבקשות והשינויים שביקשנו במהלך הימים שהיינו איתם. עצם זה שבכל שדה תעופה ומלון ציפו לנו עם שלטי השם שלנו, היינו רגועים מאוד ויכלנו להינות מהטיול בלי דאגות מיותרות מהרגע הראשון ועד האחרון. למותר לציין שבתי המלון שהמלצתם היו משורה הראשונה והתאימו לצרכים שלנו ובנוסף המדריכים והרכבים היו תמיד נקיים, חדשים ומפנקים. אין ספק שהשרות שקיבלנו שווה היה את העלות ונשמח להמליץ על חברתכם לכל מי שיתעניין. בברכה, אשר בן נחום
אשר בן נחום

המון תודה על הטיול המופלא

היי טל, המון תודה על הטיול המופלא לטנזניה וזנזיבר. היה כיף לא רגיל, הטיול היה מעניין, מגוון, יפייפה, מלא פעילויות, הארגון והלוגיסטיקה היו נפלאים והרגשנו את השטיח האדום נפרש לרגלינו מרגע הנחיתה בטנזניה ועד ההמראה חזרה. הבקיאות הרבה שלכם הפכה את הטיול שלנו למושלם, ניהול קבוצה גדולה של אנשים היא לא מעשה של מה בכך, עשיתם זאת באפקטיביות וחינניות. תודה רבה לכם!
מיכל פז, עו"ד.
רמת גן

מומלץ מומלץ מומלץ !!!!!

טיול חובה על כל ישראלי !!!! התלבטנו מאוד איזה מסלול לעשות בטנזניה, מתי, אילו מלונות... לבסוף החלטנו להיעזר בחברת טנזניה טריפ וזה פשוט יצא מעולה! רועי עזר לנו בסבלנות רבה לבחור את המסלול הנכון לנו ואת המלונות שמתאימים לנו ולא פיספס שום פרט. הטיול היה מאלף !!!! המדריך נתן לנו סקירה בצורה ברורה מעניינת ומרתקת על כל האזור ובעלי החיים בסביבה, המלונות היו מדהימים. ללא ספק הטיול הכי טוב שעשינו בחיים!! תודה רועי! מחכים שתוציאו כבר טיולים ליעדים נוספים 😉 עדכנו אותנו!
נורית ואילן

המון תודה על הטיול המאורגן הפרטי

לטל וצחי מחברת טנזניה טריפ המון תודה על הטיול המאורגן הפרטי שבניתם בשבילי ובשביל ובעלי ביחד עם חברים שלנו קרן ומיכאל. המדריך היה ממש מקצוען וההסברים שלו היו מרתקים. והצוות שלכם היה מאוד מאוד נחמד ואדיב והרכיב ביחד עם כולנו את כל המסלול, המקומות, המלונות והאטרקציות של הטיול שלנו. אלף תודות כי אתם פשוט גדולים
ממשפחת זילברמן ומשפחת אלמקייס
גבעתיים

תודה רבה רבה על טיול הבר מצווה

לטל ורועי מטנזניה טריפ, תודה רבה רבה על טיול הבר מצווה הפרטי שהכנתם לנו. הבן שלנו פשוט חזר מאושר וגם אני ובעלי הרגשנו כאילו אנחנו בחלום. המדריך היה משכמו ומעלה מקצועי ברמות על. מכיר את כל המקומות, השבילים, הנוף, החיות ואפילו את התושבים המקומיים הוא מכיר בשמות הפרטיים שלהם. והצוות שלכם בארץ נתן לנו את השירות הכי מבין וסבלני וטוב שאפשר. תודה שעמדתם על זה שנגיד לכם ממש בדיוק איזה דברים אנחנו אוהבים ומעדיפים לראות ואיך אנחנו אוהבים לטייל. מאז שחזרנו אנחנו ממליצים עליכם לכל החברים שלנו שיש להם ילד שחוגג בר מצווה. שוב תודה מאיתנו, משפחת ענבי מת"א
משפחת ענבי

לכבוד הצוות הנהדר של טנזניה טריפ

אנחנו רוצים להגיד לכם תודה גדולה על הטיול שאירגנתם לנו בטנזניה לכבוד יום הנישואים ה-40 של ההורים שלנו. בשמי, בשם אחי ואחותי ובשם בני הזוג והנכדים, אנחנו מודים לכם על השירות המסור והלא מתפשר של הצוות שממש תיחקר אותנו והיה חשוב לו לדעת איך בני המשפחה אוהבים לטייל, מתי נוח לנו ליסוע, כמה ימים מתאים לנו שהטיול ימשך וכו'. תודה לכם שידעתם להתאים לנו מדריך כזה מומחה ומקצוען, שידע לקחת אותנו למקומות הכי מיוחדים ומרתקים. בקיצור, תודה לכם מכל הלב ונתראה בלי נדר ביום הנישואים ה-50.
ממשפחות בן אשר, אופנהיימר וסבג
רחובות

טיול פשוט מדהים!

לכל הצוות המקסים של טנזניה טריפ, תודה על הטיול הפרטי המהמם שבניתם בשבילי ובשביל אשתי ובשביל החברים שלנו נועם ושירלי. הצוות שלכם הכי איכפתי בעולם, ישב איתנו כמה שעות טובות עד השוא מצא ביחד עם כולנו את הטיול והמסלולים והמלונות שהכי טובים לנו ולרצונות שלנו. המדריך שלנו היה תותח אמיתי. יודע הכל, מתמצא בהכל, מכיר את טנזניה יותר טוב מאשר אני מכיר את ת"א. איש מקצוע מהדרגה הכי גבוה. תודה על טיול מדהים. חזרנו בעננים.
מאור ושלומית מאוזנר (וגם בשם נועם ושירלי רביב)
חולון

השתתפנו בטיול האחרון לטנזניה, והיה פשוט מדהים!

אין לנו מילים להודות לכם על הטיול שסדרתם לנו לכבוד יום ההולדת ה-70 של אבא. תודה רבה לכם על השרות האישי והחם. תודה שהסכמתם לפגוש גם את ההורים שלי וגם את האחים שלי, כדי לשמוע מה אנחנו רוצים שיהיה בטיול, איזה מלונות מתאימים לנו ולכמה ימים אנחנו רוצים ליסוע. ובסוף הרכבתם לנו טיול מעולה. בזכות השירות שלכם סבא פשוט זרח וגם אנחנו כל האחים והכלות וכל הנכדים, כולנו ממש היינו מאושרים! המדריך היה פשוט מומחה לטנזניה, מכיר את האזור כמו את כף היד שלו. מקצוען הכי טוב שיכול להיות. תודה רבה מכל משפחת פריינטה המורחבת
משפחת פריינטה
כפר סבא

ממליצים בחום על טיול של חברת טנזניה טריפ!

יצאנו כל המשפחה לטיול בר מצווה לבן שלנו והיה פשוט מעולה. המדריך היה מקצוען אמיתי, שלט בכל פרט ופרט בטיול, שפע ידע ולקח אותנו למקומות הכי מדהימים שיש. גם השירות שקבלנו מהצוות של טנזניה טריפ היה מדהים. תודה לכם, לכל הצוות הנהדר שנפגש איתנו והתעקש לשאול ולשאול עד שהבנתם בדיוק מה אנחנו אוהבים, איזה טיול מתאים לנו ולאן כדאי לקחת אותנו. תודה לכם שהתאמתם לנו בדיוק את הטיול שרצינו, כולל כל הפרטים הקטנים והגדולים. ובסוף הטיול הפרטי שארגנתם לנו יצא אפילו יותר זול מטיול מאורגן עם עוד אנשים אצל חברות אחרות. תודה על שירות מהסרטים! אנחנו ממליצים לכל משפחה שמעוניינת בטיול בר מצווה בטנזניה לבחור בטיול של טנזניה טריפ.
יוסי ושמרית שרמן
ראשון לציון
אני רוצה להודות ולפרגן על טיול מאורגן למופת. יצאנו כל המשפחה לטיול מאורגן בטנזניה, הקבוצה הייתה מורכבת מאנשים מקסימים, המדריכים שוקי ואדסון היו מעולים והילדים ממש התאהבו בהם. תודה רבה לסיון ולצוות המסור של טנזניה טריפ, נמשיך להמליץ בכל הזדמנות...
אסתי גור
אריאל
נוף בני ואני זכינו לחוויה מאלפת לכול החיים בהגיעו לגיל 13. סוג של גיבוש בין אב לבנו בתנאים לא רגילים. בתוך זמן מאוד קצר חווינו נופים נהדרים, בתוך טבע אדיר ושופע של בעלי חיים, זכינו במזג אוויר נהדר, להכיר תרבויות שונות, יחד עם צוות ראוי לציון. עוד לציין כי הקבוצה הכילה תמהיל נהדר של אנשים מקסימים מעניינים ורחבי אופקים שהמאחד ביניהם הוא אהבה לטבע לנופים ובכלל אנשים נעימים סובלניים ובעלי שיחה במיוחד בג'יפ שלי. מאחל לכולם בריאות ויכולת להמשיך לראות ולחוות עוד מקומות בעולם. אקונה מטטה. נוף וגולן - טיול מאורגן לטנזניה, פברואר 2017