03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

ביקור בשבטים בטנזניה

בנוסף לנופים פראיים ובעלי חיים המשוטטים חופשי בסוואנות, טנזניה מזמנת למטיילים בה הצצה לעולם הולך ונעלם של תרבויות מסקרנות ואורחות חיים קדומים.
חגית גל, לקוחה שהפכה לחברה, פגשה את בני שבט ההדזבה, הבושמנים של טנזניה, ופתחה עבורנו צוהר לעולם שונה ומרתק.
קריאה מהנה!

 

בני שבט ההדזבה, הבושמנים של טנזניה הם אחת הדוגמאות האחרונות לחברת ציידים לקטים, אשר מתעקשים גם כיום להרחיק מחייהם השפעות זרות של בני העולם המודרני עד כמה שניתן ולא להיכנע לקידמה.

IMG_5835

כבר כשנכנסים אל הכפר מרגישים כאילו עשינו קפיצה בזמן אל תקופות קדומות טרום ציביליזציה והדבר אינו מקרי. הם חיים בלב היער בבקתות פשוטות עשויות בוץ וזרדים ללא חיבור לתשתיות מים או חשמל. כמובן שעל טלוויזיה או אינטרנט אין מה לדבר…

c224077e-c969-446d-a60e-6c33944e8404

זוהי קהילה שבטית שבה כולם דואגים לכולם מעצם העובדה שחייהם תלויים זה בזה וכל אחד מחברי הקהילה תורם את חלקו: הגברים יוצאים לצייד, הנשים מכינות את המזון ומטפלות בילדים, ואילו זקני השבט הקשישים תורמים מתבונתם רבת השנים.

IMG_4816

בכל בוקר יוצאים הגברים לצוד את ארוחת היום לשבט כולו. טרם יציאתם הם מתאספים יחד מסביב למדורה, מחזקים את הקשתות, משחיזים את החיצים ועוטים על גופם פרוות של קופי בבון לצורך הסוואה. הם נכנסים לעומק היער ומתחילים בחיפוש אחר מזון, בתקווה שגם יצליחו לצוד.

IMG_5376

לא תמיד ישנה הזדמנות לציד ולכן הם תרים אחר מזונות נוספים: הם דולים חלת דבש חבויה בעץ ומוציאים מן הקרקע את “פרי האדמה” שנראה כמו בטטה אבל יש לו טעם של מלפפון!
IMG_5242 (1)

בדרכם חזרה הם גם ממלאים את מכלי המים שלהם מתוך עץ באואב ושבים אל הכפר עם שלל של מספר קילוגרמים של פירות וליטרים של מים. בחיינו מודרניים אנו רגילים לשפע של מזון והזמינות שלו מובנת מאליה אבל כאשר רואים את הנשים והילדים שמחכים בציפייה לגברים השבים מהצייד ואת השמחה על פניהם כאשר מחלקים את המזון והשתייה, אי אפשר שלא להתרגש מכך ולהעריך יותר את הנוחות של חיינו.

IMG_5310-2

כתבה וצילמה: חגית גל 

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (11 votes)