03-9799923
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טנזניה – חמשת האתרים שאסור לפספס

טנזניה, השוכנת במזרח יבשת אפריקה, מציעה למטייל חוויית טיול בלתי נשכחת בעקבות נופים מדהימים וסוואנות עשב הנמשכות לאופק, אוכלי עשב וטורפים צועדים לצד זוחלים ובעלי כנף צבעוניים, ומפגשים עם הטנזנים עצמם, מסבירי פנים, נעימים ומקסימים.. מתכננים טיול לטנזניה? לפניך 5 האתרים שאסור לפספס בטיול בטנזניה.

טנזניה היא מדינה במזרח יבשת אפריקה כאשר היא הוקמה כאיחוד של טנגניקה וזנזיבר. רבות דובר על טנזניה, המתפרשת על פני שטח של 947,300 קמ”ר במזרח יבשת אפריקה וטומנת בחובה משאבים טבעיים רבים, שבטים עתיקים שנדדו אליה לפני אלפי שנים והקימו בה בית, אתרי שימור ופארקים לאומיים המכסים כ-38% משטחה ומהווים רקע לחלק מתופעות הטבע המסעירות ביותר בעולם, איים טרופיים מפנקים ועוד. הכנו לכם רשימה של חמישה אתרים שפשוט אסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם בטנזניה.

ג'יפ נוסע לצד פיל בשמורת טרנגירי טנזניה

שמורת טרנגירי – בית הפילים ועצי הבאובב

הפארק הלאומי טרנגירי, השוכן דרום-מזרחית לשמורת מניארה, מתפרש על פני שטח של 2,600 קמ”ר ונחשב לשמורה השישית בגודלה במדינה. השמורה טומנת בחובה סוואנות מיוערות, מאות מיני בעלי כנף ססגוניים, טורפים ואוכלי עשב רבים, אך ללא ספק השמורה ידועה בעיקר באוכלוסיית הפילים האפריקנים הגדולה החיה בה, כמו גם בעצי הבאובב המרשימים, היכולים להגיע לגובה של עד 25 מטרים, וגזעם הרחב, האוגר כמות מים עצומה במהלך הגשמים, מהווה גם מקור מים חשוב בעונות היבשות. ספארי בשמורה, לאורך נהר הטרנגירי הזורם בה ומהווה מוקד משיכה לשלל בעלי חיים, מאפשר חוויית ספארי גדולה מהחיים, בדיוק כמו העצים והפילים הנוכחים בה.

אזור השימור נגורונגורו – בין אתרי הטבע המופלאים בטנזניה

מדובר באתר מורשת עולמית של אונסק”ו המתפרש על פני שטח עצום של 8,288 קמ”ר בצפון טנזניה, וטומן בחובו מכל הטוב שיש לטנזניה להציע – אגמים, יערות צפופים, מכתשים מרהיבים, הזדמנות למפגש עם שבטים מרתקים החיים בשטחו, וכמובן – אינספור בעלי חיים מסוגים שונים. קצרה היריעה מלהכיל את שלל האתרים ששווה לפקוד באזור זה, אז נתמקד במוכר שבהם – מכתש נגורונגורו – לוע שטוח ועגול, עומקו כ-600 מטרים ושטחו 260 קמ”ר, אשר נוצר כתוצאה מקריסתו של הר געש לפני כ-2 מיליון שנים ומהווה בית לאלפי בעלי חיים, ביניהם גם פילים, קרנפים נדירים, אריות, נמרים ותאו אפריקני, הידועים בכינוי “חמשת הגדולים”. המכתש מציע למבקריו הזדמנות לחוויית ספארי מסוג שונה, בו איתור בעלי החיים נעשה קל יותר שכן השטח מישורי וקטן יחסית.

טנזניה טריפ - טיולים לטנזניה

השבטים של ימת אייסי

אגם אֶיָיסי (Eyasi) הוא אגם מלוח הממוקם בצפון מדינת טנזניה. האגם הוא חלק מהשבר הסורי אפריקאי והוא שוכן דרומית למכתש נגורונגורו ולפארק הלאומי סרנגטי.. שטחו הכולל של האגם הוא כ-1,050 קמ”ר ורוחבו 16 ק”מ. סביב האגם, חיים כמה מהשבטים המרתקים ביותר של טנזניה ושל אפריקה כולה, כדוגמת שבט ההדזבה. שבט זה, המשתייך לקבוצת שבטי הבושמנים של טנזניה, שמר את מסורת הצייד והלקט באדיקות במשך אלפי שנים, והיום הוא נחשב לאחד משבטי הציידים-לקטים היחידים שעוד נותרו בעולם. את השבט, המונה כמעט אלף בני שבט ומקיים אורח חיים נוודי, תוכלו למצוא מבוזרים בצפון טנזניה, סביב אגם אייסי ועמק Yaeda , בעיקר בסמוך לגבעות המיוערות. התקשורת בין בני השבט מתבססת על שפת קליקים, שנשמעת לזרים כמעין קולות צקצוק ונקישה בלשון, זאת כדי שיוכלו לתקשר ביניהם בזמן הציד בצורה כזו שהחיות לא ייבהלו. במהלך טיולכם בטנזניה תוכלו לפגוש בבני השבט, העוטים לגופם פיסת עור בלבד, ואף לצפות בהם צדים, לבקר בבתיהם, מעין חושות הבנויות זרדים וענפים, ולהכיר לעומק את אורח חייהם הקדום והמסקרן.

טיול פרטי לטנזניה

שמורת ימת מניארה

אגם מניארה בטנזניה (Lake Manyara) נמצא בתחתית השבר הסורי אפריקאי. הוא מהווה שריד לאגמים הרבים שהיו באזור, ומשתרע על שטח של כ-230 קמ”ר. האגם מהווה חלק מרכזי משמורת הטבע אגם מניארה הנמצאת בחבל מניארה שבצפון טנזניה. ארגון אונסק”ו הכריז על השמורה בשנת 1981 כשמורה ביוספרית. בשמורה המדהימה ביופייה חיים כ-500 מיני בעלי חיים, ביניהם בעלי כנף רבים, ג’ירפות, פילים, זברות, חזירי בר ועוד. שמורת אגם מניארה, המתפרשת על-פני 329 קמ”ר, נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בטנזניה, ולמרות שהיא משמורות הטבע הקטנות במדינה, כדאי לבקר בה מאחר והיא מהווה בית גידול למאות מיני בעלי חיים ובעלי כנף. בכניסה לשמורה חוצים יער טרופי קסום עם צמחייה עשירה ועצים גבוהים, ביניהם נעים בחופשיות המוני קופים מסוגים שונים. בנוסף, כדאי לנסות לאתר את האריות החתוליים שרובצים להנאתם בין ענפי העצים. שמורה זו צרה יחסית וכאשר האגם מלא הוא תופס חלק נכבד משטחה. בעונה הרטובה האגם מלא מים ועשוי להגיע לשטח של 231 קמ”ר, אך בעונה היבשה האגם כמעט נעלם ומתרוקן לגמרי, לכן חיות רבות נודדות לאזורים אחרים בהם הן יכולות לאתר מים.

 

שמורת הסרנגטי – התפאורה למופעי הטבע הטובים בעולם

הפארק הלאומי סרנגטי – “מישורים אינסופיים” – נחשב לאחת משמורות הטבע המפורסמות והעשירות במגוון בעלי חיים ביותר בעולם. עם שטח של 14,763 קמ”ר של סוואנות, ביצות, יערות וגבעות, השמורה מהווה בית למאות אלפי אוכלי עשב, טורפים, קופים, בעלי כנף וזוחלים, ביניהם גם “חמשת הגדולים” – פיל, תאו, אריה, נמר וקרנף, ומשמשת כתפאורה לתופעות טבע מרגשות ומסעירות. תופעת הטבע המפורסמת וללא ספק המסעירה ביותר ששמורת הסרנגטי מארחת היא “הנדידה הגדולה”, במהלכה עושים את דרכם מיליוני גנו, מאות אלפי זברות ואנטילופות אל עבר המישורים הירוקים של שמורת מסאי מארה שבקניה. במהלך הדרך יעברו תלאות ואתגרים רבים, ויאלצו לשרוד אל מול כוחות הטבע, העייפות, וכמובן הטורפים המחכים בכל פינה לזה שיישבר או ייוותר מאחור. טיול ספארי בשמורה, בין אם בעונת הנדידה ובין אם לא, מספקת למטייל מראות חד פעמיים של שרשרת המזון, החל מההמלטה, דרך העמידה על הרגליים וחבירה לעדר, הניסיון היום-יומי לחמוק מטפריהם של הטורפים, ועד לסופם הבלתי נמנע כמעדן לנשרים אשר חיכו בסבלנות לתורם.

מתכננים טיול בטנזניה? קליק קטן, ואתם בדרך לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

היי דורון, חזרנו היום מטיול של פעם בחיים, הבניית טיול שלך היתה ככ מוצלחת, מאוזנת, אין מילים להודות על טיול מושלם שעשית לנו. המדריך בטנזניה, אדסון, אישיות אמיתית, 5 ימים של חוויה בלתי נשכחת, המלון בזנזיבר חלום אמיתי, בריאן מקסים, היה מאה מתוך מאה, אין מילים, תודה ענקית על הכל ורד וגליה🙏🙏🙏
תודה על טיול של פעם בחיים!
ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות

5/5 - (12 votes)