03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

יומן מסע – ספארי בטנזניה

צילום: חגית גל 

“נסיעה לאפריקה היא לא עוד טיול. זה מסע. מסע מרגש אל אמא אדמה, אל המרחבים הפתוחים, אל חיי הבר ואל הטבע הבראשיתי שחודר לכל חושייך ומטלטל אותך בעוצמה.” אומרת לי בהתרגשות חגית גל ועיניה בורקות בהתרגשות למרות שחלפו כבר מספר שבועות מאז שחזרה ממסע הצילום שלה בטנזניה.

IMG_1173

היא ג’ינג’ית נמרצת ומלאת חיים שמחוברת לטבע ומטיילת הרבה בעולם, אבל אפריקה, לטענתה, ריגשה אותה בעוצמה אחרת.
“אפריקה זה אפריקה – אי אפשר להיות אדישה אליה. היא חודרת לך לעצמות מכמות הפשטות והעוצמות שלה.”

DSC_1473-2

וכך היא יוצאת לחוויה של חייה – 8 ימי ספארי בטנזניה הקסומה, דקה אחרי עונת ההמלטות ותחילת הנדידה – מסע שהחל בשמורת סרנגטי,
הגדולה ביותר באפריקה המשיך לשמורת נגורוגורו אשר בלב הר געש וכלל גם ביקור בשבטים מקומיים וסיור ציד עם הבושמנים ביערות.

DSC_0477

“אני מחוברת לטבע ועבורי לפגוש את בעלי החיים בסביבתם הטבעית ולעקוב מקרוב אחריהם זו חוויה בלתי נשכחת.
אתה ניצב משתהה מול עדר ג’ירפות שעומד במרחק נגיעה ממך והעוצמה של החיה האצילית הזו שנעה מולך בחינניות עדינה פשוט גורמת לך להחסיר פעימה.”

IMG_6918

“בכל בוקר אתה מתעורר (בלב השמורה) מלא ציפייה לקראת הלא נודע : רק ללכת שבי אחרי הטבע. כצלמת חובבת היה לי חשוב להגיע לסיטואציות צילום ייחודיות,  ובעזרת של צוות טנזניה טריפ וארול, המדריך המיומן שהוביל אותי – הרגשתי ממש כמו חוקרת טבע של נשיונל גאוגרפיק. באחד הימים זכינו לראות קבוצת לביאות אורבות לעדר גנו, ובמהלך התקיפה הצלחתי לצלם את הרגע הנדיר שבו הם עומדים דרוכים ומביטים זה בעיני זה : צייד וניצוד במלחמת ההישרדות של הטבע – כל חיה עם העוצמה שלה נלחמת על חייה ועל צאצאיה.”

IMG_2510

“היה מרתק לעקוב אחר התנהגות בעלי החיים ואת האינטראקציות שלהם, לא הפסקתי לצלם וחזרתי ארצה עם למעלה מ-6000 צילומים! מאחורי העדשה ניסיתי להנציח סיפורים קטנים של התנהגות כמעט אנושית ולהראות את הדרך של בעלי החיים להביע אהבה וגם כעס, דאגה וגם תשוקה. כנראה שבאנו בעונה הנכונה” היא צוחקת בקול “כי החיות סביבנו לא הפסיקו להזדווג”.

IMG_3432

IMG_7435 IMG_4011

סדרת צילומים שמרגשת אותה במיוחד נקראת “אהבה של אמא” :

IMG_0111 IMG_3886 IMG_4634

המסע הזה המחיש לי כמה מדהימים הם החיים כמה קסום הוא הטבע ועד כמה צריך לשמור עליו מכל פגע.
אולי עזבתי את אפריקה אבל אפריקה תמיד תישאר איתי!

IMG_6006

תכנון וארגון הטיול: צוות טנזניה טריפ המומחים לטיולי ספארי בטנזניה וזנזיבר
צילום: חגית גל, מנהלת פארק תמנע

______

מזמינים אתכם להצטרף אלינו ל-טיול בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.8/5 - (10 votes)