03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיול ספארי מעמיק בטנזניה

טיול ספארי מעמיק בטנזניה

8 ימי מסע ספארי מרגש אל שמורות הטבע הפראיות של טנזניה

טיול ספארי מעמיק בטנזניה – טיול פרטי

8 ימים- 7 לילות | 8 ימים

מסלול הטיול מותאם באופן אישי לכל מטייל – פנו אל המומחים שלנו לקבלת פרטים נוספים בטלפון – 03-9799923.

טיול פרטי – טיול ספארי מעמיק בטנזניה – בליווי מדריך מקומי מצוות My Trip
8 ימי ספארי בטנזניה

טנזניה היא גן עדן לכל חובב טבע. מישורי הסוואנה האינסופיים, היערות, החופים והאגמים מהווים בתי גידול למיליוני בעלי חיים, ביניהם אוכלי עשב, טורפים, זוחלים ובעלי כנף ססגוניים. חבל ארץ זה ידוע גם כ”ערש האנושות” היות וכאן התחיל ככל הנראה האדם את מסלול האבולוציה שלו לפני שנדד לאזורים אחרים על פני כדור הארץ.

בטנזניה החוקים משתנים, ופה האדם הוא זה הנתון לחוקי הטבע והשמורות, כאשר חיות הבר מסתובבות חופשי במרחבים הטבעיים. אולי בזכות זה טנזניה מהווה בית למגוון אדיר של בעלי חיים, מהעשירים בעולם!

במהלך הטיול נסע במרחבי הסאוונות הענקיות המשתרעות מאופק לאופק, ונגיע מרחק נגיעה ממש משלל אוכלי עשב ובהם גנו, זברות, באפלו, פילים, ג’ירפות ומגוון גדול של אנטילופות, טורפים למיניהם ובהם אריות, נמרים, צ’יטות וצבועים, וכמובן תנינים ומאות מינים של בעלי כנף צבעוניים- ציפורי שיר, אוכלי נבלות ודורסים, תוך כדי שאנחנו נהנים מנופים עוצרי נשימה.

לפרוט ימי המסלול לחצו על “מסלול ולוח זמנים”

המחירים משתנים בהתאם לדרישות הלקוח, משך הטיול, רמת המלונות, העונתיות ורכיבים נוספים…

המחיר כולל:
» טיסות בין לאומיות.
» טיסה פנימית מטנזניה לזנזיבר.
» לודג’ים ברמת תיירות גבוהה.
» כלכלה: בימי הספארי- על בסיס פנסיון מלא | בארושה – על בסיס ארוחת בוקר.
» רכב ספארי 4X4 עם גג נפתח במהלך כל ימי הספארי.
» מדריך/נהג מוסמך ודובר אנגלית בכל ימי הספארי.
» כניסה לכל השמורות והאתרים שבתוכנית.
» מים מינרלים בכל ימי הספארי.
» שהות במלון בזנזיבר + העברות.

המחיר אינו כולל:
» הנפקת ויזה בכניסה לטנזניה (בעלות של 50$).
» הוצאות אישיות וביטוחים.
» שתייה קלה במהלך הארוחות.
» טיפ למדריך המקומי.

הערות:

  • יש להצטייד במזוודות רכות עד לגודל 24*17*7.
  • טנזניה – החל מה-1/6/2019 חל איסור על שימוש בשקיות ניילון ו/או פלסטיק מכל סוג שהוא. העוברים על החוק עלולים להיקנס בחומרה.
  • יש להתייעץ עם מרפאות המטיילים ברחבי הארץ באשר לחיסונים הנדרשים.
  • מסלול הטיול ניתן להתאמה אישית.
  • ניתן לשדרג את המלונות והלודג’ים.
  • ניתן לקבל בזנזיבר פנסיון מלא.
  • באשר לביטולים לאחר ביצוע ההרשמה: נא לעיין בתקנון החברה.

בטנזניה מחירי הטיול משתנים בהתאם לעונה:

החודשים ינואר- פברואר, והתקופה שבין מחצית חודש יוני ועד לאוקטובר, מהוות את העונות היבשות, שהן עונות שיא בתיירות לטנזניה.

התקופה שמחודש מרס ועד למחצית יוני, והתקופה שמחודש נובמבר ועד למחצית דצמבר, מהוות את העונות הרטובות, הנחשבות ל- Low Season.

לחץ כאן לחזרה לעמודים: טיול פרטי לטנזניה | טיול מאורגן לטנזניה | טיול לטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (14 votes)