03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

אז מה הקשר בין חצי מהחיים לטנזניה?

 

מהרגע שבן זוגי בכמעט שני עשורים האחרונים חגג 39 התחלתי לאכול סרטים.
אומנם כל יום הולדת אני מנסה להמציא את הגלגל מחדש, למצוא את ה-מתנה שתרגש אותו, בין אם זה להטיס מטוס, לקנות לו עוד גיטרה לאוסף, או צימר בקטנה, אבל 40??? זה עוד לא היה.

התחלתי להפעיל את הגלגלים החורקים במוח (בכל זאת, גם אני כבר לא פרגית צעירה חחח), והתחלתי לחשוב מה הוא אוהב ועוד לא היה, מה הוא היה הכי רוצה ולא מעז לקנות לעצמו..

ואז אבא שלו שלח בקבוצת הוואצאפ המשפחתית ציורים שלו מגיל 7 בערך של נמרים, אריות ועוד חיות פרא על רקע של מה שהיה נראה כמו סוואנה…ואז נדלקה הנורה…

נשיונל ג’יאוגרפיק – מהסלון לסוואנות האינסופיות

החצי השני שלי הוא חובב טבע מושבע. הוא מסוגל לעצור באמצע הדרך כשהוא רואה שקיעה מדהימה, יש לו באייפון צילומי תקריב של חתולים, עטלפים, ציפורים, וכל ה”טבע” שניתן למצוא בסביבה האורבנית בה אנו חיים.
והכי הוא אוהב לצפות בנשיונל ג’יאוגרפיק. שעות הוא מסוגל לצפות בחיות הפרא נרדפות, רודפות, נאכלות וטורפות. הוא אפילו צירף את הגדולה שלנו לחוויית הצפייה כדי לשתף אותה בהתרגשות שלו.
אומנם אני לא חזקה במתמטיקה, אבל 1+1 אני יודעת לעשות, ולאחר שהתייעצתי עם חברים טובים כדי לוודא שאני לא הוזה או משוגעת, סוף-סוף קיבלתי החלטה – אני לוקחת אותו לטנזניה, הנשיונל ג’יאוגרפיק של הטבע.

הפנטזיה והחיים עצמם

מהרגע שקיבלתי את ההחלטה, הכל התחיל להסתדר במקום. בעזרת החברים הטובים מטנזניה טריפ (כפרה עליהם) נמצאה טיסה בלילה של יום ההולדת שלו (אין יותר טוב מזה), תוכנן מסלול שיכלול את כל השמורות הכי שוות בצפון טנזניה ב-5 ימים, ואחותו ואמא שלי המהממות התגייסו מיד לבייביסיטר הנדרש.

עכשיו נשאלה השאלה, איך מפתיעים בדבר כזה? בפנטזיה שלי זה היה לארוז לשנינו תיק, להחביא בפינה נסתרת, ולנסוע באמתלה כלשהי עד שנגיע לשדה התעופה.
אבל טנזניה, מה לעשות, עדיין נחשבת מדינת עולם שלישי על כל המשתמע מכך, בעיקר החיסונים שצריך לחשוב אם לעשות או לא, ובקיצור, להפתיע ממש אי אפשר.

אז אם אי אפשר לחכות עד הרגע האחרון עם ההפתעה, לפחות שדרך הגילוי תהיה מהנה ומפתיעה. התחלתי בלקבוע לו תור למרפאת מטיילים לייעוץ, וזה היה הדד ליין שלי לחשיפת המתנה. קניתי תרמוס, מוט סלפי, כיסוי עיניים ומפת גירוד, ובמהלך השבוע שמתי לו כל יום רמז אחר.

הפוסט הזה הוא בעצם החלק האחרון של גילוי ההפתעה. אתה עכשיו קורא את זה, ולמקרה שעוד לא הבנת, אז אני אגיד את זה מפורשות-

חצי שלי, תארוז, אנחנו נוסעים לטנזניה!

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (7 votes)