03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

ביטוח נסיעות לטנזניה

גם כאשר אנחנו נוסעים לטיול קצר באירופה הקלאסית, בפריז או ברומא, אנחנו מקפידים לרכוש פוליסת ביטוח לחו”ל, אשר מעניקה לנו כיסוי ביטוחי מקסימלי במצבים בלתי צפויים. מצבים כגון בעיות בריאות, מקרים המצריכים קבלת טיפול רפואי, הטסה רפואית ארצה ועוד. ואם כך הוא המצב כאשר מדובר בטיול לאירופה, הרי שכאשר מדובר בטיול ליבשת אפריקה, אנחנו מקפידים על נושא הביטוח הקפדה יתרה – משווים בין פוליסות שונות ומוודאים שרכשנו כיסוי ביטוחי שמקיף את כל טווח המצבים והמקרים האפשריים.

מניסיוננו בהוצאות טיולים לטנזניה והדרכת מטיילים בטנזניה, למדנו להבין עד כמה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח שמפצה אתכם במקרים בהם אתם נאלצים לבטל או לדחות את הטיול. לכן, אנחנו ממליצים למי שמטיילים איתנו, לרכוש פוליסה כזאת. למה זה חשוב? ובכן, טיול לאפריקה בכלל ולטנזניה בפרט, יקר יותר בהשוואה לטיול לאירופה, ולכן ביטול של טיול כזה עלול להיות יקר מאוד. לכן, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח לחו”ל שכוללת סעיף המזכה אתכם בפיצוי בגין דחייה או ביטול הטיול.

בנוסף, אנחנו ממליצים מאוד לרכוש את הביטוח זמן קצר לאחר שרכשתם את חבילת הטיול לטנזניה. תארו לעצמכם שאתם חוגגים בר מצווה לבן הגדול ורכשתם חבילה של טיול פרטי לטנזניה לכם ולשלושת הילדים. את פוליסת הביטוח לחו”ל תכננתם לרכוש ימים ספורים בלבד לפני הנסיעה עצמה. אולם למרבה הצער, כשבועיים לפני הטיסה, חתן הבר מצווה שבר את הרגל ואתם נאלצים לדחות את הטיול למועד אחר. מכיוון שטרם רכשתם פוליסה, תאלצו לשלם על דחיית הטיול מבלי לקבל על כך פיצוי מהביטוח. אם הייתם רוכשים ביטוח זמן קצר לאחר שרכשתם את חבילת הטיול לטנזניה, הרי שהביטוח היה מכסה את העלות של ביטול הטיול, ומצב זה היה נמנע.

מכל הסיבות האלה ומסיבות רבות נוספות, מומלץ לברר היטב לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל, לקרוא את האותיות הקטנות של הפוליסה ואף להתייעץ עם מומחה.

שתהיה לכם נסיעה טובה ונתראה בטנזניה!

לפרטים על ביטוח נסיעות לטנזניה דרך חברת פספורטכרד – לחצו כאן

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (4 votes)