03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

החופים הכי שווים בזנזיבר 

כל כך הרבה נאמר על החופים המרהיבים של האי זנזיבר, אך כל מילה נראית דלה מדי מכדי לתאר את היופי. חולות בהירים, מים צלולים, שוניות אלמוגים ולהקות דולפינים ששוחות בקרבת החוף ולא נרתעות ממטיילים. כל אלה מהלכים קסם על התייר, ומשרים את הרושם כי הוא נחת בגן עדן.

הרכבנו עבורכם רשימה של החופים הכי יפים, שיתנו גם לכם הזדמנות להלך בתוך חלום.

 

חוף נאנגווי (Nungwi), צפון זנזיבר

חוף נאנגווי נחשב לחוף היפה והפופולרי ביותר בזנזיבר. החוף ממוקם בנקודה הצפונית ביותר באי והוא אכן מרהיב ביופיו – החול לבן ודק, ולמים צבע תכלת בוהק. החיסרון היחיד של נאנגווי הוא העובדה שמרבית בתי המלון באזור שוכנים על צוקי אלמוגים, ובזמן של גאות גבוהה, לא ניתן ליהנות מרצועת החוף שלמרגלותיהם. עם זאת, הדבר לא מהווה בעיה במרבית ימות השנה. בכפר נאנגווי שוכנת קהילה קטנה של תרמילאים מכל העולם, כך שהחוף מהווה אתר בילוי נפלא למטיילים שאוהבים לצאת אל מחוץ לתחומי המלון, ליהנות מאוכל משובח, אלכוהול טוב, והווי תוסס של מטיילים.

 

חוף קנדווה (Kendwa), צפון מערב זנזיבר

חוף קנדווה הוא אחד החופים היפים ביותר בזנזיבר ובעולם כולו. קנדווה מתאים לרחצה בכל שעות היום, ואין חשש  שמי הגאות יציפו בו אזורים נרחבים. החוף מציע תצפית על האי היפה טומבטו. לחוף קונדווה חסרון יחיד: באזור מצויים בתי מלון מעטים יחסית, כך שמספר הנופשים במקום מוגבל, ולא בטוח שתצליחו להשיג מקום. עם זאת, מי שהתמזל מזלו למצוא מלון, ייווכח עד מהרה כי מיעוט הנופשים בקנדווה מבטיח שהות שקטה ושלווה במקום.

 

חוף מטמווה (Matemwe Beach), צפון מזרח זנזיבר

חוף מטמווה מפורסם בצוקי האלמוגים הגבוהים שלו, אשר להם צורות בלתי שגרתיות מרתקות. תושבי הכפר מטמווה נראים תחילה כביישנים, אך המבוכה מתחלפת עד מהרה בסקרנות. המפגש עם הילדים המקומיים מלווה כמעט תמיד בשירים ובריקודים מסורתיים, שהילדים אוהבים לשתף בהם את התייר. לצוללים בחוף זה מזומנת חוויה ייחודית: מינים רבים של דגים צבעוניים, אלמוגים, ואפילו צבי ים מעניינים, למי שמעוניין להרחיק קצת מהחוף.

 

חוף קיוונגווה (Kiwengwa), צפון מזרח זנזיבר

חוף קיוונגווה נראה בדיוק כמו התמונות שמעטרות את מדריכי הטיולים של האי זנזיבר. חולות רכים, מים צלולים ושדרה ארוכה–ארוכה של עצי דקל גבוהים. החוף מציעה מגוון של פעילויות למטייל: צלילה, רכיבה על סוסים, רכיבה שלווה על אופניים במרחבים פתוחים, ועוד ועוד.

 

חוף פומבה (fumba), דרום מערב זנזיבר

חוף פומבה הוא חלק  מכפר דייגים יפה ושליו, השוכן בדרום מערב האי זנזיבר. מול החוף ניצב מפרץ מנאי, הידוע בלהקות הדולפינים השוחות במימיו, ובאיים הזעירים הציוריים שלו. אחת הפעילויות המהנות של הנופשים בפומבה היא שייט בסירה בינות לדולפינים  הידידותיים ולאיים הקטנים של המפרץ.

 

חוף פאג’ה (page), דרום מזרח זנזיבר

חוף פאג’ה אף הוא אחד מהחופים היפים ביותר בעולם. פאג’ה מתאים במיוחד לתיירים חובבי ספורט ימי, ומציע מגוון פעילויות שונות החל משחייה עם דולפינים, שיעורי צלילה מקצועיים, גלישת רוח, העפת עפיפונים ועוד. על החוף מצויות מסעדות טובות וברים.

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.5/5 - (6 votes)