03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

המטבח הטנזני – שפע של טעמים מפתיעים

המטבח הטנזני אינו מוכר דיו בקרב חובבי הקולינריה המערביים – וחבל. המאכלים הטנזנים מושפעים ממטבחים ותרבויות שונות, כדוגמת המטבח ההודי, מטבחים שונים במזרח התיכון, וכן מרכיבים וטכניקות בישול של מדינות אפריקאיות שכנות. מדובר בטעמים חזקים, ושילוב מעניין של מרכיבים, שמצליח להפתיע ולרגש. אספנו עבורכם את מיטב המאכלים שיש למטבח הטנזני להציע – בתיאבון!

 

Traditional african food - ugali, fish and greens

אוגלי (Ugali) – אוגלי נחשב ובצדק למאכל הלאומי של טנזניה. מדובר בבצק עגול, שהטנזנים מכינים מקמח תירס, קמח קסאווה, קמח דורה או דוחן. את הבצק טובלים ברוטב עשיר שמורכב מבשר או דגים, שעועית לבנה או ירקות מבושלים. מנת האוגלי מוגשת בקערה גדולה למרכז השולחן וכל סועד לוקח ממנה לצלחת שלו.

מצ’משו (Mchemsho) –  מנה אופיינית לצפון טנזניה, אשר מוגשת בעיקר באירועים מיוחדים. למצ’משו מרכיבים רבים, כך שמדובר במנה יקרה להכנה. מדובר בתבשיל בשר או דגים, תפוחי אדמה, גזר, שעועית ירוקה, פלפלים, חציל, כרוב, בננות, תערובת תבלינים ועוד ועוד.

pilaf with meat and vegetables

פילאו (Pilau) – פילאו היא מנת אורז חגיגית, אשר מוגשת רק בחגים, באירועים משפחתיים או בסופי שבוע. האורז מתובל בנדיבות בקארי, קינמון, ציפורן, פלפלים חריפים וכמון, ומבושל בציר עשיר שכולל עוף או בשר, דג או ביצים קשות.

נדיזי קאאנגה (Ndizi Kaanga) – תבשיל מפתיע של בננות ירוקות עם בשר או דגים. השילוב הזה של בננות עם בשר, זר אולי לתייר המערבי, אבל במטבח הטנזני הוא מקובל ואהוב. מלבד בננות ובשר, נדיזי קאאנגה כולל גם ירקות כדוגמת גזר, עגבניות מרירות, פלפלים ובצל, והוא מוגש בליווי אוגלי או אורז.

ניאמה צ’ומה (Nyama Choma) – פירוש השם ניאמה צ’ומה הוא בשר בגריל. ואכן מדובר בבשר עוף טרי, או כבש, בשר עז או דג, הניצלים באיטיות על בר בי קיו. מנה של ניאמה צ’ומה מוגשת בדרך כלל לצד תוספת של אוגלי או בננות שניצלו אף הן בגריל.

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.4/5 - (7 votes)