03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

הפארק הלאומי ארושה

מטיילים המגיעים לטנזניה כדי לחוות את הספארי מקרוב לרוב מתחילים בפארק הלאומי ארושה, המהווה נקודת פתיחה טובה, שכן הוא לא גדול כיתר השמורות ולא צריך להקדיש יום שלם על מנת להנות ממנו. הכנו עבורכם סקירה קצרה על הפארק הקטן והקסום.

הפארק הלאומי ארושה נחשב לאחד הפארקים היפים והמגוונים ביותר בטנזניה, זאת למרות גודלו הקטן, ומציע למבקריו שילוב מיוחד של  בעלי חיים מסוגים שונים כמו קופי קולובוס ואנטילופות, נוף טבעי פראי, מבט על הרי הקילימנג’רו, ואף על פסגת ההר החמישי בגובהו ביבשת כולה – הר הגעש מרו (Meru) המגיע לגובה של כמעט חמישה קילומטרים ועדיין מוגדר כפעיל, למרות שהפעם האחרונה שהתפרץ הייתה לפני יותר ממאה שנים. המכתש הפנימי של ההר, מכתש נגורדוטו, ששקע פנימה לפני אלפי שנים באחת מההתפרצויות הוולקניות, יצר מבנה מיוחד שמושך מבקרים רבים להעז ולטפס לפסגתו על מנת להשקיף על הנוף המרהיב, באווירה מושלגת מעט, אך, כפי שמעידים רבים מהמטפסים בטראק המאתגר, יפה בצורה בלתי רגילה.

ארושה3

באפלו וג’ירפות בסוואנה הפראית
אווירה פראית ועוצמתית, כזו שלא הופרעה במהלך מאות שנים למרות התיירות הענפה באזור, מאפיינת גם את הסוואנה המיוערת בה ניתן לצפות בעדרי הבאפלו ובג’ירפות סקרניות, לעבור ביער ולהגיע אל פסגת הר מרו במסלול של כשלושה עד ארבעה ימים. מטפסי הרים שביקרו בקילימנג’רו ובמרו כאחד, מתארים כי את הנופים המרהיבים קל יותר לראות מהר מרו בזכות המבנה המיוחד שלו, ועליה של כמעט 20 ק”מ אל פסגתו כוללת שפע נקודות תצפית על הסביבה הפראית המיוחדת.

ארושה2

מספר בתי גידול במרחק קצר זה מזה
תיירים רבים אוהבים להגיע לארושה, גם שלא למטרת טיפוס הרים,  בזכות המגוון הייחודי של בתי גידול שונים הנמצאים בה. מדשאות רחבות ידיים הבנויות על הגבעות יוצרות נוף פסטורלי עדין וציורי, בו ג’ירפות, אנטילופות וזברות רועות במהלך היום. חיי השלווה מופרים לעתים, כאשר נמרים או צבועים מגיעים לציד, אך במרבית הזמן ניתן לחוש את השלווה הנדירה המאפיינת את השמורה המיוחדת.

ארושה

המקום בו מסתתרת אבן חן נדירה שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם
ואם אתם כבר באזור, תתנו קפיצה לארושה, בירת התיירות של טנזניה והמקום בו התרחשו לאורך השנים מאורעות פוליטיים והיסטוריים משמעותיים כאשר המדינה שינתה מגמה והפכה לסוציאליסטית. בעיר תוכלו לראות את בית הדין הבינלאומי לרצח העם ברואנדה, וכן מחצבים טבעיים של אבן החן הנדירה טנזניט שהתגלו בסביבתה, ומהווים את המקום היחידי שבו ניתן למצוא אותה בטבע, לבקר בשוק הגדול ובשוק האומנויות הססגוני של בני שבט המסאי ועוד.

 

אם התמונות עשו לכם חשק לבקר בפארק ארושה או בטנזניה בכלל, קליק קטן, ואתם בדרך
 לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.4/5 - (7 votes)