03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טיול לטנזניה בקורונה

אם גם אתם מתלבטים האם כדאי לצאת לטיול לטנזניה בתקופת הקורונה ורוצים לדעת איך כדאי לעשות את זה נכון, באנו לעשות לכם סדר בבלגן  (אמל”ק – זה לא כזה סיפור כמו שזה נראה). והעיקר, תהנו.

סיווג המדינות

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מדינת ישראל בחרה לסווג את כל מדינות העולםכמדינות כתומות (מדינות בסיכון), וזה כולל מדינות עם מספר מאומתים שולי.
יחד עם זאת, חיטוט קל באתר משרד הבריאות מבהיר את התמונה – למרות הכותרת המאיימת, מדובר על הקטגוריה הטובה ביותר להימצא בה נכון להיום, שכן טיול בכל אחת מהמדינות הנמצאות בקטגוריה זו, אינה דורשת בידוד בחזור למחוסנים או מחלימים. כלומר,”מדינות בסיכון” היא בעצם הגדרת הבסיס של משרד הבריאות בתקופת קורונה, והרמה הנמוכה ביותר מבחינת סיכון וחשש לנסיעה.
חשוב לציין, בכל הטיולים הפרטיים ו/או המאורגנים שלנו לטנזניה, תיאום בדיקות הקורונה הנדרשות יתבצע על-ידי חברת מיי טריפ, כך שאתם תוכלו להתעסק בעיקר בהנאה מהטיול שלכם.

אז רגע, מה ההנחיות? לא כל כך מורכב כמו שחשבתם..

ההנחיות פשוטות למדי למען האמת, ומתחלקות בין “לפני היציאה לטנזניה” ל”לפני החזרה לישראל”.

הנחיות ליוצאים לטנזניה:

יש למלא טופס הצהרת בריאות מטעם ממשלת טנזניה 24 שעות לפני הטיסה לטנזניה

נכון לכתיבת שורות אלו (אפריל 2022), מחוסנים אשר מחזיקים תעודת מתחסן או מחלימים המחזיקים בתעודת מחלים, לא ידרשו לבצע בדיקת קורונה לפני הכניסה לטנזניה (בכפוף להצגת התעודה הרלוונטית).

אלו שאינם מחוסנים/מחלימים מתבקשים לבצע בדיקת PCR (קורונה) בטווח ה-72 שעות שלפני העלייה למטוס לטנזניה. הבדיקה צריכה להיות כתובה באנגלית ולכלול את מספר הדרכון של הנבדק/ת. ילדים עד גיל 4.99 פטורים מהצגת תעודת חיסון/מחלים/בדיקת PCR.

אלו שלא יהיה ברשותם תעודת חיסון/בדיקה כנדרש ייאלצו לעבור בדיקת PCR בשדה התעופה בטנזניה בעלות של $100 ולהיכנס לבידוד על חשבונם עד לקבלת התוצאות.

הנחיות לפני החזרה לישראל:

נכון להיום, ישראלים (בעלי דרכון ישראלי/תעודת זהות כחולה/תעודת מעבר) פטורים מבדיקת קורונה לפני הכניסה לישראל.

במהלך 48 השעות שלפני הטיסה חזרה לישראל יש למלא טופס הצהרת כניסה לישראל. אישור על מילוי טופס זה תתבקשו להציג לאחר הנחיתה בישראל.

ניתן לשלם מראש על בדיקת ה-PCR בכניסה לישראל – לאחר מילוי טופס הצהרת הכניסה תקבלו קישור בו תוכלו לשלם מראש על הבדיקה שתתבקשו לבצע לאחר הנחיתה בארץ.

כאמור, עם הנחיתה בישראל תתבקשו לבצע בדיקת PCR (קורונה) – הוראה זו מחייבת את כלל הנכנסים לארץ, בכל גיל, כולל מחוסנים ומחלימים. הבדיקה כרוכה בתשלום, אותו ניתן לבצע פיזית בשדה התעופה בישראל (115 ש”ח למשלמים במזומן, 100 ש”ח למשלמים באשראי) או אונליין לאחר מילוי טופס הצהרת כניסה לישראל (80 ש”ח) – נכון לאפריל 2022.

כל הנכנסים לארץ, בכל גיל, כולל מחוסנים ומחלימים, חייבים בבידוד עד לקבלת תוצאה שלילית בבדיקת ה-PCR שביצעו לאחר הנחיתה או למשך 24 שעות – המוקדם מביניהם

ונסיים בתזכורת חשובה לכולנו – מטרת העל היא לטייל בשלום ולחזור בשלום, ולא להפיץ את הנגיף – והאחריות היא על כולנו – שכן בזכות שמירה על ההנחיות סוף-סוף נוכל לחזור לחיים ולטייל בעולם בראש שקט, והכי חשוב, בריא!

טל”ח. הנתונים נכונים ל-03/04/22 ועלולים להשתנות. יש להתעדכן באתר משרד הבריאות.

יאללה, באים לטנזניה? לחצו כאן לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.9/5 - (27 votes)