03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

יער ג’וזני בזנזיבר – טיול ביער הקופים

הפארק הלאומי Jozani Chwaka bay או בקיצור יער ג’וזאני הוא הפארק הלאומי היחיד של זנזיבר, ולמרות שהוא נחשב קטן לעומת פארקים אחרים, 50 קמ”ר בלבד, הוא מלא בחיים והפתעות. בפארק תצאו שפע בעלי חיים ייחודים אותם לא ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם. בואו להכיר את הפארק הלאומי היפה של זנזיבר- יער ג’וזאני.

שמורת היער ג’וזאני ממוקמת במרכז הפארק הלאומי “ג’וזאני-צ’וואקה ביי”, 38 ק”מ דרום מזרחית לסטון טאון שבאי זנזיבר. מלבד היותו הפארק הלאומי היחיד על האי, ואחד מהאתרים האהובים ביותר למבקרים בזנזיבר, היער הוא גם מקום נהדר לצפייה במגוון ביולוגי רב של חי וצומח, כולל קופי הקולובוס האדום הזנזיברי, מין אנדמי לאי זה. בנוסף, יער ג’וזאני ידוע  כ”בית מרקחת טבעי” ובו מקור מדהים לתרופות טבעיות. כמעט כל צמח או עץ ביער הזה, מסוגל לרפא משהו. ביער ג’וזאני תוכלו למצוא שפע מסלולי הליכה מדהימים, כולם בטבע עוצר הנשימה של היער הקסום הזה. בנוסף, תוכלו לצאת לסיור עם אחד מהמדריכים המעולים אשר בעזרתם תוכלו להכיר את בעלי החיים הרבים החיים בשמורה. גודלו של היער מגיע ל6207 דונם והוא הוכרז כשמורה לאומית בשנות ה-60.

קוף קולובוס על עץ ביער ג'וזאני זנזיבר

יער ג’וזאני, מפורסם כאמור כביתם של קופי הקולובוס האדומים. קופים יפיפיים ונדירים מאוד, החיים אך ורק בזנזיבר וכמעט אך ורק בשמורה זו. בעבר, היה מספרם של קופי הקולובוס האדומים נמוך מאוד, והם כמעט הגיעו להכחדה מלאה. הודות למאמצי השימור של השמורה, מספרם הלך וגדל עם השנים, וההערכה היא שכיום חיים בזנזיבר בין 2,000-2,500 קופים.

הקופים אמנם פראיים ולא מבויתים, אך בהחלט אפשר להתקרב אליהם ולצפות בהם ממש מקרוב (רק אל תפריעו להם כמובן), מכיוון שהקופים התרגלו לבני האדם והם ממשיכים בפעילות היומיומית שלהם כמעט כאילו הם לבד. לעומת קופים אחרים, שקיבלו מוניטין של מופרעים, עצבניים ואפילו קרימינלים, קופי הקולובוס האדום הם קופים רגועים מאוד והם כמעט ולא מטרידים את המבקרים בשמורה.  התיירים נהנים במיוחד לצפות בקופים משוחחים ביניהם בשפתם, אוכלים ביחד בהתלהבות ואפילו מתנדנדים באתלטיות על ענפי העצים. מלבד קופי קולובוס אדומים, תוכלו לראות בשמורה גם 50 מינים שונים של ציפורים, 40 מיני פרפרים, עשרות יונקים, זוחלים ועוד.

שימו לב במהלך ביקורכם בשמורה שאסור לצאת מהשבילים ללא מדריך מטעם הפארק, זאת על מנת להגן על חיות הבר החיים בה. ישנה רשת של מסלולי הליכה שונים ומגוונים המובילים את המבקרים ביער. המסלול הראשי של היער מתחיל בכניסה לפארק ויוצא לטיול נינוח של שעה בו תוכלו להיתקל בקופים המפורסמים. אחד ממסלולי היער, יוביל אתכם לשמורת יער המנגרובים המרתקים. מסלול המנגרובים, נותן לתיירים את האפשרות לצפות באחד מבתי הגידול החשובים ביותר על פני כדור הארץ – יער מנגרובים.

Jozani Forest Tour on Zanzibar | Safari Junkie

תוכלו לשריין לעצמכם טיול ביער ג’וזאני בקלות רבה באחד מהדרכים הבאות. ראשית, תוכלו לבקש מהחברה הישראלית דרכה סגרתם את הטיול (במידה ויש כזו) לכלול לכם את הסיור ביער ג’וזאני כחלק מהפעילויות אותם תעשו בטיול, ואם אתם מטיילים עצמאיים, תוכלו לשכור נהג מונית בזנזיבר ולבקש ממנו לקחת אתכם לג’וזאני, שם תוכלו לרכוש כרטיס ואפילו מדריך בהתאם למחירים ושעות הפתיחה (מומלץ לבדוק מראש). גם דוכני התיירות ובתי המלון השונים בזנזיבר יוכלו לארגן לכם בקלות סיור ביער, לכם רק נשאר לבחור את הסוכנות שהכי מתאימה לכם.

שעות ומחירים
דמי הכניסה ליער ג’וזאני הם כ-7.3 דולר או 12000 שילינג טנזנים, כאשר הכניסה כלולה עם מדריך. הפארק הלאומי Jozani Chwaka bay בתוכו שוכן יער ג’וזאני, פתוח מ-7:30 בבוקר עד 17:00 אחר הצהריים כל יום.

 

מה ללבוש ליער?
סיור ביער ג’וזאני הוא סיור קצר ביחס לסיורי שמורות ופארקים אחרים. מומלץ להתלבש כראוי מכיוון שרוב המדריכים המקומיים הם מוסלמים, לכן, לא מנומס ללבוש בגדים חושפניים מדי. כדאי לנעול כפכפים או סנדלים שכן השבילים ביער ג’וזאני נחמדים וקלילים והטיילת עשויה מעץ ניתן כמובן להגיע גם עם נעלי ספורט ונעלי מים.

 

לאן להמשיך אחרי הביקור?
הסיור כולו ביער אורך במקסימום כשעתיים סך הכל, לכן, אם אתם כבר פה, ניתן ומומלץ להמשיך לחלק הדרום מזרחי של זנזיבר. הכפר הקרוב ביותר הוא כפר קטן וחמוד הנקרא- Paje כפר תוסס עם חופים נפלאים ואנשים מרתקים.

אם התמונות עשו לכם חשק לראות את הקופים של יער ג’וזני  ועוד חיות רבות מקרוב וב-LIVE, קליק קטן, ואתם בדרך לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

Rate this post