03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

כדור פורח בשמי הסרנגטי – חוויה של פעם בחיים

מידי יום עם עלות השחר על מישורי הסרנגטי בטנזניה, מתעוררים כמה תיירים ברי מזל לחוות את אחת מהחוויות הגדולות והמרגשות שחוו אי פעם – טיסה בבלון פורח מעל השמורה וצפייה בבעלי החיים והנופים הבתוליים ממעוף הציפור. בואו לחוות חוויה של פעם בחיים מעל שמי אפריקה.

 כדור-פורח-בשמי-שמורת-הסרנגטי-בטנזניה

טיסה בכדור פורח בשמי הסרנגטי היא ככל הנראה אחת האטרקציות המיוחדות, הרומנטיות והמרגשות ביותר שיש ליבשת אפריקה להציע. מדובר בדרך נהדרת לגלות את אוצרות הטבע בשמורה, שכן התיירים זוכים לתצפית על בעלי החיים ממעוף הציפור בעודם בכדור הפורח. האטרקציה הפכה לפופולארית ביותר בשנים האחרונות ויותר ויותר מטיילים הגדירו אותה כאחת האטרקציות הטובות ביותר שחוו אי פעם. זוהי חוויה של שקט מוחלט, המתחילה בזריחה וממשיכה בעודכם צפים מעל המישורים הבלתי פוסקים של הסרנגטי, וצפים לאיזה כיוון שהרוח מחליטה לקחת אתכם. בנוסף, הטיסה בכדור הפורח מציעה הזדמנות נהדרת לצילומי נוף מהפנטים ומקצועיים אז אל תשכחו להביא אתכם את המצלמות שלכם.

יוצאים לדרך

את האטרקציה תתחילו מוקדם בבוקר, לפני שעות הזריחה, אז יאספו אתכם מהלודג’ לכיוון אתר ההמראה. וכשהאוויר בבלון יהיה חם מספיק, תחלו בהמראה עוצרת נשימה לחוויה מיוחדת בת כשעה. הטייס שולט בגובה הכדור פורח לאורך כל הטיסה. לפעמים טסים בגובה צמרות העצים, ופוגשים בבעלי חיים כמו הג’ירפות ממש מקרוב, לפעמים טסים ממעוף הציפור, ואז רואים להקות ועדרים גדולים הנראים כנמלים, ופעמים אחרות טסים ממש קרוב לבעלי החיים עד שתרגישו שתוכלו ללטף את גבו של האריה שלפניכם. עם הנחיתה, תזכו ליהנות מארוחת בוקר מהנה בלב השמורה, כשבסופה תקבלו הסעה חזרה ללודג’.

מבט-מכדור-פורח-על-עדר-זברות-בשמורת-הסרנגטי-בטנזניה

מה להביא אתכם?

  • בגדים בשכבות: גם חולצה קצרה וגם קפוצ’ון מחמם, זכרו שתצאו לחוויה לפני שהשמש זורחת, אז יכול להיות קר מאוד, ובמהלך הטיסה האש הבוערת בבלון מחממת את האוויר. לכן מומלץ להצטייד בבגדי שכבות.
  • משקפות: מאחר ואתם הולכים להגיע גם לגבהים מרגשים, מומלץ להביא אתכם זוג משקפות טוב על מנת לסרוק את השטח.
  • מצלמה: כאמור החוויה מספקת הזדמנות נהדרת לצילומי נוף מהפנטים. גם לצלמים מקצועיים וגם לצלמים מתחילים. לכן מומלץ להגיע עם כל סוגי העדשות/המצלמות שברשותכם.
  • אמצעי הגנה מהשמש: מומלץ להצטייד באמצעי הגנה מהשמש כדוגמת כובע, קרם הגנה, ומשקפי שמש.

עלויות

מחיר הטיסה בכדור הפורח בשמי הסרנגטי משתנה בין עונה לעונה. כשבשיא העונה המחיר נע בין 500$-600$ לנוסע. אף על פי שהמחיר נחשב גבוה יחסית לאטרקציה, רבים מהתיירים שחוו את הטיסה הגדירו אותה כאטרקציה הטובה ביותר שעשו במהלך כל חייהם.

שמורות נוספות בהן ניתן לחוות את הטיסה:

  • שמורת טרנגירי: אחת השמורות המיוחדות בטנזניה, הידועה כביתם של הפילים ושל אלפי עצי הבאובב. גם כאן ניתן לצאת לטיסה בשמי השמורה ולצפות בעדרי הפילים ואלפי בעלי החיים ממעוף הציפור.
  • שמורת מסאי מארה: אחת השמורות האייקוניות בעולם כולו, בה מתרחשת שיאה של הנדידה הגדולה מעל נהר המארה. בואו לטוס מעל שמי השמורה ולצפות בעדרים העצומים של הזברות והגנו בעודם חוצים את הנהר.

פיל-וכדור-פורח-בסרנגטי-בטנזניה

אז למה בעצם זו חוויה של “פעם בחיים”?

טיסה בכדור פורח היא אטרקציה תיירותית אהובה ביעדים שונים בעולם מזה עשרות שנים. אך על אף שהעולם מציע נופים מדהימים ומגוונים, אף נוף לא משתווה לריחוף השקט מעל מישורי הסוואנה ומעל חיות הבר בסרנגטי, שם הסצנה יכולה להשתנות דקה אחר דקה והמראות עוצרי נשימה. הסרנגטי הוא המקום בו צולמו סרטי טבע אהובים שנכנסו לבתים רבים ברחבי העולם. ובכל זאת, לצילומים בסרטים אלו יש גישה לזוויות שלא יכולה להיות לתיירים המטיילים בשמורה. אלו ממכם שיחליטו להזמין טיסה בכדור הפורח יקבלו הצצה לאותן זוויות נדירות אלו ויקבלו גישה דומה למבט על השמורה, כמו ליוצרי הסרטים המקצועיים. החוויה מספקת ריגושים עזים עם זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

מאת יוסי טיבי

רוצים גם לשוט בין העננים בכדור פורח בשמי הסרנגטי? קליק קטן, ואתם בדרך לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (6 votes)