03-9799923
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

    פנו אלינו לפרטים

    ספארי בטנזניה לשומרי מסורת: פתרונות מותאמים לחוויה כשרה ומהנה

    טיול ספארי בטנזניה עבור שומרי מסורת יכול להיות חוויה מאתגרת, אך אצלנו ב-Tanzania Trip, מצאנו את הפתרונות שיאפשרו לכם ליהנות מחוויה בלתי נשכחת מבלי לוותר על עקרונותיכם הדתיים.

     

     

     

    חווית ספארי בהתאמה מלאה לשומרי מסורת

    בטנזניה קשה למצוא מסעדות כשרות או בתי חב”ד, ולכן שומרי מסורת רבים עלולים להרגיש מוגבלים מבחינת שמירה על כשרות ושבת. אבל אצלנו, כבר מהתכנון הראשוני של הטיול, אנחנו דואגים להתאים את המסלול לצרכים של המטייל הדתי, כך שלא תצטרכו להתפשר על שום פרט.

    איך אנחנו עושים את זה?

    ב-Tanzania Trip, כל פרט מתוכנן בקפידה:

    • ארוחות מותאמות: על מנת לעמוד בדרישות הכשרות, אנו מספקים ארוחות צמחוניות הכוללות דגים אפויים בנייר כסף, לפי הכללים ההלכתיים המחמירים ביותר. צוות המטבח מכיר את הכללים ויודע להכין את הארוחות כך שתקבלו מנות מזינות וטעימות, תוך שמירה על סטנדרטים כשרים.
    • לינה מותאמת לשבת: במהלך הטיול, אנו דואגים לעצירות המותאמות לשמירה על השבת. הלינה מתבצעת במקומות ידידותיים לשומרי מסורת, המאפשרים שמירה מלאה על קדושת השבת, ללא חשש חילול או אי נוחות.
    • צוות מנוסה ומודע: המדריכים שלנו לא רק מנוסים בשטח, אלא גם מודעים לצרכים של מטיילים דתיים. הם מסייעים לשמור על שגרת החיים ההלכתית, תוך מתן מענה לכל שאלה או צורך שמתעורר במהלך הטיול.

    לשאלות צרו עימנו קשר

    להקת פלמינגו בשמורות טנזניה

    מסע רוחני ופראי כאחד

    אין חוויה המשתווה לטיול ספארי בטנזניה, בין אם זה במישורים העצומים של הסרנגטי או בתוך שמורת נגורונגורו, והידיעה שתוכלו לשמור על מסורתכם רק מחזקת את החיבור המיוחד לטבע ולקדושה. האפשרות לשלב את המפגש עם חיות הבר – אריות, פילים, ג’ירפות – יחד עם שמירת אורח החיים הדתי, יוצרת חוויה עמוקה ומיוחדת במינה.

    למה דווקא טנזניה? טנזניה מציעה למטייל הדתי לא רק אתרי טבע עוצרי נשימה וחיות בר מגוונות, אלא גם שקט ושלווה שלא תמצאו באף מקום אחר בעולם. הסוואנה הפראית, הנופים הדרמטיים והשקיעות המרהיבות יוצרים את המסגרת האידיאלית לחיבור פנימי וטיול רוחני עם חיבור לאדמה ולטבע.

     

    שבט המסאי בטנזניה

    פתרון אידיאלי לשומרי מסורת

    ההתאמות שאנו מציעים בשטח אינן עניין של מה בכך. כאשר מטייל עצמאי שומר מסורת רוצה לצאת לטיול, האתגרים הלוגיסטיים והקושי למצוא אוכל כשר או מקומות מותאמים לשבת עשויים להרתיע. ב-Tanzania Trip, אנו מבינים את הצרכים הללו ומספקים פתרונות מדויקים, כך שתוכלו לטייל בביטחון מלא.

    אם אתם שומרי מסורת שחולמים על מסע ספארי מרהיב, בו תוכלו לחוות את הטבע במלוא תפארתו ולהרגיש בנוח מבחינת צרכי הכשרות והשבת, טנזניה היא היעד המושלם עבורכם, ואנו נדאג לכל פרט שיאפשר לכם ליהנות מהמסע במלואו.

    שני-פילים-בוגרים-הולכים-במכתש-נגורנגורו-בטנזניה

    הצטרפו אלינו למסע ספארי כשר ומלא חוויות בטנזניה
    לחצו כאן לפרטים נוספים על 
    טיול מאורגן לטנזניה |  טיול לטנזניה | טיסות ישירות לטנזניה

    צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-9799923

    .

    היי דורון, חזרנו היום מטיול של פעם בחיים, הבניית טיול שלך היתה ככ מוצלחת, מאוזנת, אין מילים להודות על טיול מושלם שעשית לנו. המדריך בטנזניה, אדסון, אישיות אמיתית, 5 ימים של חוויה בלתי נשכחת, המלון בזנזיבר חלום אמיתי, בריאן מקסים, היה מאה מתוך מאה, אין מילים, תודה ענקית על הכל ורד וגליה🙏🙏🙏
    תודה על טיול של פעם בחיים!
    ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
    משפחת עקיבא
    עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות

    Rate this post