03-9799923
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

הפארק הלאומי טרנגירי – Tarangire National Park

הפארק הלאומי טרנגירי, אשר נחשב לאחד הפארקים הפופולאריים ביותר והשישי בגודלו בטנזניה, נקרא על שם נהר הטרנגירי הזורם בו, ומתפרש על פני שטח של כ-2,600 קמ”ר של סוואנות מיוערות.
אז מה יחכה לכם בביקורכם בפארק הלאומי טרנגירי? הכנו עבורכם סקירה קצרה על הפארק, בעלי החיים בו ועוד כמה עובדות מעניינות.

טרנגירי

דרום מזרחית לשמורת מניארה, שוכן לו הפארק הלאומי טרנגירי, אשר בזכות נהר הטרנגירי הזורם בו, המספק מקור מים איתן לבני האדם ובעלי החיים באזור, ובעונה היבשה, החלה בין חודשים יוני לאוקטובר, מהווה את מקור המים העיקרי לבעלי החיים באזור, מתגאה הפארק בעושר מיני בעלי החיים המצויים בו, שני רק למכתש נגורונגורו.

טרנגירי-ראשית

בכניסה לפארק הלאומי טרנגירי יקבלו את פניכם עצי באואבב מרשימים, אחד הסממנים הידועים של טרנגירי, ותוכלו לפגוש באוכלוסיית הפילים האפריקאית בין הגדולות בעולם, כמו גם עדרי זברות, גנו, קודו יפה תואר, ראמים פראיים, באפלו, ג’ירפות וקופים. כמובן, גם הטורפים המפורסמים מוצאים בפארק זה בית ראוי, וביניהם נמרים, צ’יטות, קרקל ואריות. האחרונים מאפשרים למטייל בפארק הצצה לתופעה מיוחדת במינה, כאשר הם מטפסים על העצים ורובצים להנאתם על ענפיהם. עוד תושב קבע בפארק הוא נחש הפיתון, אותו תוכלו למצוא מתפתל על העצים כמו הנחש הראשון בסיפור גן העדן הבראשיתי, אך אל חשש, סביר להניח שאם לא תפריעו לו, הוא יימנע ככל האפשר ממפגש הרסני מבחינתו עם בני האדם.

טרנגירי3

בנוסף להמוני בעלי החיים המטיילים בין הסוואנות, פארק זה נחשב גם לגן עדן לצפרים, שכן הוא עשיר במינים שונים של עופות דורסים, ולמעלה מ-550 מינים של בעלי כנף, כמות הזהה לזו שיש במדינת ישראל כולה! אם תרצו לראות את הנוף ממעוף הציפור, תוכלו לצאת לטיסה מרתקת בכדור פורח, כשמתחתיכם הסוואנות הנרחבות ובעלי החיים הפראיים.

טרנגירי2

על מנת לחוות את נפלאות פארק טרנגירי עד תום, מומלץ לבקר בו גם בעונה הרטובה וגם בעונה היבשה, שכן אז תוכלו ליהנות משתי העולמות – בתקופת היובש תזכו לאוויר מאובק ובעלי חיים רבים המגיעים לנהר הטרנגירי להרוות את צימאונם, לבין הנוף הירוק ומלא הפריחה, פרפרים ססגוניים, קינוני ציפורים והמלטות מרובות של הגנו והזברה, אשר ילוו את טיולי הספארי שלכם בעונות הגשומות. לקראת סוף העונה היבשה בעלי החיים אט-אט עוזבים את הפארק על מנת לתור אחר מקורות מזון אחרים שעשויים להופיע עם הגשמים הראשונים.
אם בחרתם לטייל בפארק בעונה הרטובה, כדאי להימנע מביקור בו בין חודשים אפריל למאי, אז כמות המשקעים מגיעה לשיאה, ואתרי הקמפינג נסגרים בשל גישה קשה עד בלתי אפשרית לאזור.

אם הפוסט עשה לכם חשק לבקר בטרנגירי ולראות מקרוב את בעלי הכנף הססגוניים ועוד חיות רבות , קליק קטן, ואתם בדרך לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

היי דורון, חזרנו היום מטיול של פעם בחיים, הבניית טיול שלך היתה ככ מוצלחת, מאוזנת, אין מילים להודות על טיול מושלם שעשית לנו. המדריך בטנזניה, אדסון, אישיות אמיתית, 5 ימים של חוויה בלתי נשכחת, המלון בזנזיבר חלום אמיתי, בריאן מקסים, היה מאה מתוך מאה, אין מילים, תודה ענקית על הכל ורד וגליה🙏🙏🙏
תודה על טיול של פעם בחיים!
ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות

4.5/5 - (8 votes)