03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

גם ספארי וגם נופש – השילוב המושלם!

שילוב חווית ספארי בטנזניה עם חופשת בטן גב טרופית הוא ללא ספק השילוב המנצח. בין אם אתם מתחילים בנחיתה רכה למי הטורקיז ולחול החם, או בין אם אתם שומרים את הגלים לפרק האחרון בהרפתקה האפריקנית שלכם, שילוב ספארי בטנזניה יחד עם חופשות בטן גב הופכות יותר ויותר פופולריות והן ללא ספק, דרך נהדרת לחוות חופשה חווייתית ומפנקת יחד. אז איך תעשו את זה? הנה כמה אפשרויות.

 ספארי בטנזניה בטיסות ישירות

מי מאתנו לא אוהב לסיים חופשת אקסטרים בה צברנו אלפי חווית, ביעד טרופי ומיוחד, עם חופים לבנים, ים תכלת וקוקוס ביד? (אפשר גם אננס למי שמעדיף).
טנזניה, אשר הפכה כבר מזמן לאחד מיעדי הספארי האהובים בעולם, מציעה מספר אופציות נהדרות לחופשת בטן גב יוקרתית, מפנקת ומיוחדת, כזו שתסיים את הטיול שלכם בצורה הטובה ביותר. בכתבה הבאה תמצאו שלושה מהאיים הטובים ביותר לשילוב עם חופשת ספארי בטנזניה, כל אחד מהם שונה וייחודי בדרכו שלו, אך לכולם תכונות בולטות משותפות: מים צלולים בצבעי התכלת, חופים לבנים, עצי דקל וחיי שונית אלמוגים פורה. אז הכינו את בגדי הים וצללו איתנו למים הצלולים ביותר של יבשת אפריקה.

השילוב הקלאסי | זנזיבר
האי זנזיבר, או בשמו השני “אי התבלינים”, שייך לרפובליקת טנזניה ומשלב בתוכו היסטוריה מסקרנת והחופים הכי שווים. שוטטות בעיר הבירה סטון טאון מאפשרת לחקור את הסמטאות הייחודיות ולהרגיש את אורח החיים המסורתי והייחודי של זנזיבר. בקרו בשווקים מלאי הדוכנים, התבלינים הייחודים לאי והכירו את המקומיים מסבירי הפנים. בזכות מיקומו אל מול חופי טנזניה, האי נהנה מאז ומתמיד מקשרי מסחר עם אפריקה וגם עם המזרח התיכון, דבר שבא לידי ביטוי בתרבות ובשפה המקומית כיום. זנזיבר נחשב כשילוב הקלאסי בעת ביקור בטנזניה, וזה הודות לטיסות פנים נוחות וישירות מערים מרכזיות במדינה ואפילו ממנחתים בפארקים הלאומיים כגון הסרנגטי ולכן, שילוב בין ספארי בטנזניה לבין נופש רגוע בזנזיבר הוא בחירה יעילה, נוחה ויחסית זולה.

זנזיבר מציעה סוגי אירוח שונים המתאימים לכל תקציב, החל מהוסטלים לתרמילאים ועד ללודג’ים מפנקים בקו ראשון למים, סיום מפנק ומושלם לחופשה אקזוטית. באי תוכלו למצוא גם את קופי הקולובוס האדומים של זנזיבר, שהם בעלי חיים אנדמיים, כלומר, לא תמצאו אותם בשום מקום אחר מלבד זנזיבר! סך ימי הטיול המומלץ לשילוב ספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר הוא כשמונה ימים, כשהחלוקה היא כחמישה ימי ספארי וכשלושה ימי נופש בזנזיבר, או חלוקת ימים שווה, לאלו מביניכם שממצים את הטבע מהר.

מסלול לדוגמה – ספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר
יום 1: נחיתה בשדה התעופה קילימנג’רו וספארי בפארק הלאומי ארושה
יום 2: ספארי בשמורת טרנגירי
יום 3:  ספארי במכתש נגורונגורו ושבט המסאי
ימים 4+5: יומיים מלאים בסרנגטי – השמורה המפורסמת ביותר באפריקה
ימים 6-8: טיסה ישירה מדרום הסרנגטי לזנזיבר ושלושה ימים מפנקים באי, בסופם טיסה לישראל.

השילוב האקזוטי | איי סיישל
איי סיישל היפיפיים נוצצים כמו תכשיטים באוקיינוס ההודי ונראים בדיוק כפי שגן עדן טרופי אמור להראות –  עצי דקל המטילים צל על חופים לבנים וטהורים, בעוד (בעונה) צבות הים חופרות את קניהן בחופים נטושים. החופים באיי סיישל מקושטים בסלעי גרניט והאי משמש כיעד חובה לאוהבי הצלילה והשנורקל. מתחת לים תגלו שפע של דגים ושוניות אלמוגים מהמרהיבים בעולם כולו. הטמפרטורה באי לרוב נעימה בכל ימות השנה, ונעה בין 26-30 מעלות. בלבו של האי תמצאו ג’ונגלים טרופיים ואלפי אטרקציות שונות ומיוחדות ששווה לחקור.

ההגעה מטנזניה לסיישל נעשית לרוב מעיר הבירה דאר-א-סלאם או דרך קונקשיין מניירובי בירת קניה. האי הראשי של קבוצת האיים נקראה מהאהה (Mahé) ובו ממוקמים רוב מקומות הלינה והאטרקציות שמציעים האיים. שאר האיים הפזורים משמשים כיעדים אהובים במיוחד לירח דבש רומנטי או חופשה רגועה מול חופי האוקיינוס ההודי. במידה ותבחרו לשלב את הספארי שלכם בטנזניה לצד נופש בסיישל, מומלץ להקדיש 4 לילות לפחות בטנזניה (כלומר, חמישה ימי ספארי) ועוד 4 לילות נוספים באיי סיישל, כדי שתוכלו באמת ליהנות משני חלקי הטיול.  יש לציין כי מכל שלושת האיים המוצגים בכתבה זו, סיישל תהיה הבחירה היקרה ביותר, אך יש רבים שיעידו כי סיישל שווה כל שקל.

מסלול לדוגמה: ספארי בטנזניה ונופש באיי סיישל
יום 1: נחיתה בארושה, ספארי בשמורת ימת מניארה
יום 2: ימת אייסי והבושמנים של טנזניה
יום 3:  ספארי במכתש נגורונגורו
יום 4: אזור השימור נגורונגורו ושבט המסאי
יום 5: ספארי בשמורת טרנגירי וטיסה לגן העדן ושמו סיישל
ימים 6-8 : נופק מפנק בין איי סיישל
יום 9: נפרדים מגן עדן וחוזרים לישראל

השילוב השקט | פמבה 
האי פמבה הוא שכנו הצפוני והפחות מוכר של האי זנזיבר וגם הוא נכלל בשטחה של מדינת טנזניה. האי מושלם לאלו שרוצים להתרחק מההמון ולתפוס שלווה באי שקט ורגוע שהוא כמעט רק לעצמכם. כאמור, בפמבה מבקרים הרבה פחות תיירים מאשר בזנזיבר, מה שהופך את המקום לאותנטי במיוחד, ותזכו לקבלת פנים סווהילית אמיתית. לפמבה ניתן להגיע בטיסות ישירות מדאר-א-סאלאם וניתן אף לצאת לטיול יום בשייט ממנו לזנזיבר.  פמבה ידוע כיעד צלילה אהוב במיוחד, הטומן בחובו שוניות בתוליות וחופים עוצרי נשימה. לאלו מכם שרוצים לחוות חוויה ייחודית, בחרו ללון לילה אחד במלון Manta Resort בחדר התת ימי ותזכו להירדם ולהתעורר כשאלפי דגים שוחים בין קירות החדר השקופים. כדאי להקדיש לפחות שלושה לילות לשהייה באי כדי להרוויח מקסימום הנאה.

מסלול לדוגמה: ספארי בטנזניה ונופש בפמבה
יום 1: נחיתה בארושה, ספארי בשמורת מניארה
יום 2: ספארי בשמורת טרנגירי + ביקור שבטים
יום 3:  מכתש נגורונגורו
יום 4: הפארק הלאומי ארושה וטיסה לפמבה
ימים 5-7: נופש בפמבה
יום 8 – טיסה חזרה לישראל

בא לכם לתפוס קצת צבע ואקשן בטיול ספארי ונופש מיוחד? הקליקו לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

Rate this post