03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טרקים בטנזניה 

טנזניה, המתפארת בהר הגעש הגבוה ביותר באפריקה, נוף עוצר נשימה ואדמה מחוספסת בשילוב תרבויות מרתקות, מזמנת למטיילים בה אינספור אפשרויות למסלולים מאתגרים ומלאי הרפתקאות. לפניכם מספר דרכים לגלות את טנזניה בדרך אחרת.

קילימנג’רו – אל ההר הגבוה ביותר באפריקה
המסע לכיבוש פסגת הר הקילימנג’רו האייקוני מושך אלפי מטיילים הרפתקנים מדי שנה. התחילו בין מטעי הבננות הפוריים במדרונות הנמוכים של הקילימנג’רו, המשיכו בטיפוס דרך יערות גשם צפופים ושדות הרריים, עד הגיעכם  בחצות הליל אל הישורת האחרונה – טיפוס במעלה מדרון תלול וחלקלק – וכיבוש הפסגה בדיוק בזמן לחזות בזריחה המרהיבה העולה על ההר הגבוה ביותר באפריקה. התנאים הקרים והרטובים של הקילימנג’רו, יחד עם גובהו הרב (5896 מטרים), הופך את הטרק לפסגתו למאתגר מספק במיוחד. המלצה שלנו – כדי להתאקלם כראוי לתנאי הגובה כדאי להקדיש לטרק כשבעה ימים. חשוב לדעת כי אין אפשרות לצאת לטרק בקילימנג’רו ללא תכנון על-ידי גורם מוסמך. מה שבטוח – צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת.
הר מרו – “האח הקטן של הקילימנג’רו”
הר מרו, המתנשא לגובה של 4,566 מטרים מעל פני הים, נחשב להר השני בגובהו בטנזניה ומציע הזדמנות לטרק בלתי נשכח בין נופים עוצרי נשימה, אך הוא לא זוכה לתהילה הראויה לו בשל מיקומו של הקילימנג’רו המפואר בסמוך לו. הטרק לפסגת ההר מתחיל בשדות ויערות עבותים במדרונות ההר, ממשיך דרך נופים ציוריים ומסתיים בהליכה דרמטית ומרוממת רוח לאורך המצוק המשונן שבשפת מכתש מרו. הר מרו שוכן בתוך הפארק הלאומי ארושה, לכן במהלך הטרק תוכלו לא רק ליהנות מנופים מדהימים אלא גם לפגוש שלל בעלי חיים הנעים ברחבי השמורה באין מפריע. כל זאת ועוד הופכים את הטרק להר מרו לאחד היפים והמאתגרים ביותר ביבשת.

אזור השימור נגורונגורו – מכתשים יפיפיים, יערות עבותים והר האלוהים
אומנם נגורונגורו זכה לשמו ברחבי העולם בעיקר בזכות מכתש נגורונגורו הנמצא בתחומו ומהווה מוקד משיכה לשלל בעלי חיים פראיים, אך אזור השימור נגורונגורו השוכן בצפון טנזניה הוא יעד נפלא בזכות עצמו, עם שלל הזדמנויות לטרקים מאתגרים ונופים המשתרעים על פני מדרונות תלולים, מיערות עבותים ועד לפסגות וולקניות. באתר השימור אין מסלולים מסומנים, מה שמגדיל את טווח האפשרויות לגלות את האזור הבתולי. בין היתר תוכלו לצאת לטרק אל המכתש העמוק ופסגתו של הר הגעש אולמוטי ומכתש אמפקאי היפיפה, לכבוש את פסגתו של הר מאקארוט בגובה של 3,130 מטרים וליהנות מנופים ירוקים, או להשקיע כחמישה ימים ולצאת לטיול מקצהו הצפוני של מכתש נגורונגורו, דרך מכתש אמפקאי והאגם שבתוכו, ועד לפסגתו של הר הגעש האקטיבי אולדוניו לנגאי, הידוע גם בשם “הר האלוהים”.

הפארק הלאומי הרי אודזונגווה
מפלים שוצפים, מדרונות תלולים, 10 מיני יונקים ומגוון עשיר של בעלי כנף וצמחים הופכים את הפארק הלאומי הרי אודזונגווה, השוכנים במרחק של כ-6 שעות נסיעה מדאר א סאלאם, לטרק ששווה לצאת אליו. אומנם התשתיות רעועות ותאלצו להצטייד מראש באוהל ואספקה, אך סימפוניית הלילה של חרקי היער, צליל הזרמים במפלים והנופים של מישורי קילומברו הופכים את כל הטרטור לשווה במיוחד. למרות נגישותו היחסית של הפארק (שער הכניסה הראשי ממוקם רק כ-60 קילומטרים דרומית לכביש הראשי), הפארק נותר עלום ונטוש, ולרוב המטיילים המגיעים למקום יזכו לקבל את הפארק רק לעצמם. המלצה שלנו – צאו לטרק בן שלושה ימים אל עבר פסגת הר מוואניהאנה בגובה של 2,080 מטרים מעל פני הים. חובבי האדרנלין מביניכם יוכלו למצוא סיפוק במסלול אתגרי במיוחד בן 6 ימים אל עבר פסגת הר לוהומברו בגובה של 2,579 מטרים, אשר נחשב לנקודה הגבוהה ביותר בפארק.

מתי?
אומנם טנזניה מתפארת במזג אוויר נוח ומושלם לטיולים כל ימות השנה, אך העונה המועדפת על היוצאים לטרקים היא העונה היבשה, החלה בין החודשים סוף יוני-אוקטובר וסוף דצמבר-מרץ, זאת משום שבעונה הרטובה, החלה בין החודשים מרץ-מאי, אזורים רבים במדינה הופכים לבוציים במיוחד, מה שהופך את הטרקים בעונה זו ללא מומלצים במיוחד.

רוצים גם? לחצו כאן לטיול פרטי בטנזניה | טיול מאורגן בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

5/5 - (6 votes)