03-9799923
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טנזניה עונה מומלצת

מתכננים טיול בטנזניה? בחירה מצוינת! במיוחד בשבילכם הכנו סקירה קצרה שתעזור לכם לבחור את העונה המומלצת לטיול בטנזניה ולהפוך את הטיול ללא פחות ממושלם. והעיקר, תהנו!

 

טנזניה, המדינה המזרח-אפריקאית הידועה בזכות אוצרותיה הטבעיים והביולוגים, הפכה בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי במיוחד למבקשים לצאת לטיול ספארי ייחודי, אשר טומן בחובו חיות פרא, נופים עוצרי נשימה ותרבויות מרתקות.

לרוב, השאלה הראשונה שעולה, עת אנו מתכננים טיול לכל יעד שהוא בעולם, היא מתי הכי כדאי לטייל באותו יעד מתוכנן. ובכן, באשר לטנזניה, התשובה היא פשוטה – כמעט תמיד, כאשר האתרים הספציפיים בהם אתם מעוניינים לבקר ואופי הטיול הם הקריטריונים המשפיעים ביותר על ההחלטה.

ככלל, טנזניה מתהדרת באקלים טרופי המאפשר טיול בכל ימות השנה, כאשר ניתן לעשות הבחנה בין העונות היבשות, החלות לרוב בחודשים יוני-אוקטובר ודצמבר-פברואר, והעונות הרטובות, החלות בין החודשים נובמבר-דצמבר ובין החודשים מרץ-מאי.

רוב המטיילים בוחרים לפקוד את טנזניה במהלך העונות היבשות, הנחשבות לנוחות יותר לטיולי ספארי, אך קחו המלצה מאיתנו ואל תוותרו על ספארי במהלך העונות הרטובות, אז תוכלו ליהנות ממחיר זול יותר, נופים ירוקים ומלבלבים ומזג אוויר נעים יותר מאשר בעונות היבשות והחמות.  אלו שיבחרו לצאת לטיול בטנזניה במהלך חופשת הפסח למשל, המתקיימת במהלך העונה הרטובה בטנזניה, יוכלו גם ליהנות מגיבוש משפחתי מסוג אחר וניצול מרבי של ימי החופשה, לצד ירידת מחירים משמעותית.

אם אתם מתכננים טיול לטנזניה בעל אופי אתגרי, הכולל טיפוס על הרים כגון הקילימנג’רו, מומלץ לבחור באחת מהעונות היבשות לטיול מסוג זה, שכן במקומות הגבוהים הטמפרטורות צונחות והמשקעים עלולים להפריע לכם למהלך הטיול.

לסיכום, טנזניה המופלאה מאפשרת לטייל בה במהלך כל השנה, אך כדאי לדעת כי יש תקופות ספציפיות בהן מתרחשות תופעות טבע מרגשות, כמו עונת הנדידה הגדולה, המתרחשת בחודשים יולי-ספטמבר, במהלכה מיליוני גנו, זברות ואימפלות יוצאים יחדיו למסע שמתחיל במישורי הסרנגטי, עובר דרך נהר המארה ומסתיים בשמורת המסאי מארה שבקניה, במהלכו רק החזק שורד, והטורפים מחכים בכל פינה לעייפים והחלשים שיהפכו לארוחתם הבאה, או עונת ההמלטות, המתרחשת בחודשים ינואר-פברואר, במהלכה מתרחשות מדי יום  ברחבי הסרנגטי אלפי המלטות של גנו וזברות, וחושפות לנגד עינינו את מעגל החיים בשיא תפארתו.

רוצים לצאת לטיול ספארי מרתק בטנזניה? קליק קטן, ואתם בדרך
לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

היי דורון, חזרנו היום מטיול של פעם בחיים, הבניית טיול שלך היתה ככ מוצלחת, מאוזנת, אין מילים להודות על טיול מושלם שעשית לנו. המדריך בטנזניה, אדסון, אישיות אמיתית, 5 ימים של חוויה בלתי נשכחת, המלון בזנזיבר חלום אמיתי, בריאן מקסים, היה מאה מתוך מאה, אין מילים, תודה ענקית על הכל ורד וגליה🙏🙏🙏
תודה על טיול של פעם בחיים!
ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות

4.5/5 - (23 votes)