03-9799923

טיולים פרטיים ומאורגנים לטנזניה בפסח 2019
מספר המקומות מוגבל - ההרשמה בעיצומה

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים - מקומות אחרונים לטיסות הישירות בחופשת פסח

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

טנזניה עונה מומלצת

מתכננים טיול בטנזניה? בחירה מצוינת! במיוחד בשבילכם הכנו סקירה קצרה שתעזור לכם לבחור את העונה המומלצת לטיול בטנזניה ולהפוך את הטיול ללא פחות ממושלם. והעיקר, תהנו!

טנזניה, המדינה המזרח-אפריקאית הידועה בזכות אוצרותיה הטבעיים והביולוגים, הפכה בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי במיוחד למבקשים לצאת לטיול ספארי ייחודי, אשר טומן בחובו חיות פרא, נופים עוצרי נשימה ותרבויות מרתקות.

לרוב, השאלה הראשונה שעולה, עת אנו מתכננים טיול לכל יעד שהוא בעולם, היא מתי הכי כדאי לטייל באותו יעד מתוכנן. ובכן, באשר לטנזניה, התשובה היא פשוטה – כמעט תמיד, כאשר האתרים הספציפיים בהם אתם מעוניינים לבקר ואופי הטיול הם הקריטריונים המשפיעים ביותר על ההחלטה.

ככלל, טנזניה מתהדרת באקלים טרופי המאפשר טיול בכל ימות השנה, כאשר ניתן לעשות הבחנה בין העונות היבשות, החלות לרוב בחודשים יוני-אוקטובר ודצמבר-פברואר, והעונות הרטובות, החלות בין החודשים נובמבר-דצמבר ובין החודשים מרץ-מאי.

רוב המטיילים בוחרים לפקוד את טנזניה במהלך העונות היבשות, הנחשבות לנוחות יותר לטיולי ספארי, אך קחו המלצה מאיתנו ואל תוותרו על ספארי במהלך העונות הרטובות, אז תוכלו ליהנות ממחיר זול יותר, נופים ירוקים ומלבלבים ומזג אוויר נעים יותר מאשר בעונות היבשות והחמות.  אלו שיבחרו לצאת לטיול בטנזניה במהלך חופשת הפסח למשל, המתקיימת במהלך העונה הרטובה בטנזניה, יוכלו גם ליהנות מגיבוש משפחתי מסוג אחר וניצול מרבי של ימי החופשה, לצד ירידת מחירים משמעותית.

אם אתם מתכננים טיול לטנזניה בעל אופי אתגרי, הכולל טיפוס על הרים כגון הקילימנג’רו, מומלץ לבחור באחת מהעונות היבשות לטיול מסוג זה, שכן במקומות הגבוהים הטמפרטורות צונחות והמשקעים עלולים להפריע לכם למהלך הטיול.

לסיכום, טנזניה המופלאה מאפשרת לטייל בה במהלך כל השנה, אך כדאי לדעת כי יש תקופות ספציפיות בהן מתרחשות תופעות טבע מרגשות, כמו עונת הנדידה הגדולה, המתרחשת בחודשים יולי-ספטמבר, במהלכה מיליוני גנו, זברות ואימפלות יוצאים יחדיו למסע שמתחיל במישורי הסרנגטי, עובר דרך נהר המארה ומסתיים בשמורת המסאי מארה שבקניה, במהלכו רק החזק שורד, והטורפים מחכים בכל פינה לעייפים והחלשים שיהפכו לארוחתם הבאה, או עונת ההמלטות, המתרחשת בחודשים ינואר-פברואר, במהלכה מתרחשות מדי יום  ברחבי הסרנגטי אלפי המלטות של גנו וזברות, וחושפות לנגד עינינו את מעגל החיים בשיא תפארתו.

רוצים לצאת לטיול ספארי מרתק בטנזניה? קליק קטן, ואתם בדרך
לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

תודה רבה למאיר שאירגן לנו ירח דבש מהסרטים!! מהטלפון הראשון ידענו שזה הבנאדם שאנחנו רוצים שיארגן לנו את הטיול.. הרבה מקצועיות אכפתיות ורצון טוב למלא את משאלותינו. הגענו לטנזניה ופגשנו את המדריך המקסים שלנו ג'קוב שהיה גם הוא מקצועי ביותר, מלא בידע מרתק, איש שיחה ובעיקר חבר שדואג שיהיה לנו כל הזמן טוב, שמח ומעניין. טיילנו בשמורות, ישנו בלודג'ים מפנקים ביותר, אכלנו טוב ונהנינו! בנוסף עשינו בוקר תעופה (תרתי משמע) בכדור פורח בשמורת טרנגירי- מומלץ ביותר.. חוויה בלתי נשכחת. משם המשכנו לזנזיבר וכמובן שגם שם היתה לנו חוויה נעימה ומרגשת. כל הטיול זכינו להפתעות ופינוקים שמאיר דאג לנו.. בכל מקום שהגענו ברכו אותנו במזל טוב על הירח דבש ופינקו אותנו בכל טוב. אין ספק שזו היתה בחירה נכונה ונבונה תודה רבה לטנזניה טריפ על טיול מושלם לטנזניה וחוויה מיוחדת במינה, ובפרט למאיר על שירות מעולה מהתחלה ועד הסוף, רמות אכפתיות גבוהות ועל זה שארגן לנו טיול של פעם בחיים!
ליהי לינדר
תל אביב

השתתפנו בטיול האחרון לטנזניה, והיה פשוט מדהים!

אין לנו מילים להודות לכם על הטיול שסדרתם לנו לכבוד יום ההולדת ה-70 של אבא. תודה רבה לכם על השרות האישי והחם. תודה שהסכמתם לפגוש גם את ההורים שלי וגם את האחים שלי, כדי לשמוע מה אנחנו רוצים שיהיה בטיול, איזה מלונות מתאימים לנו ולכמה ימים אנחנו רוצים ליסוע. ובסוף הרכבתם לנו טיול מעולה. בזכות השירות שלכם סבא פשוט זרח וגם אנחנו כל האחים והכלות וכל הנכדים, כולנו ממש היינו מאושרים! המדריך היה פשוט מומחה לטנזניה, מכיר את האזור כמו את כף היד שלו. מקצוען הכי טוב שיכול להיות. תודה רבה מכל משפחת פריינטה המורחבת
משפחת פריינטה
כפר סבא

טיול פשוט מדהים!

לכל הצוות המקסים של טנזניה טריפ, תודה על הטיול הפרטי המהמם שבניתם בשבילי ובשביל אשתי ובשביל החברים שלנו נועם ושירלי. הצוות שלכם הכי איכפתי בעולם, ישב איתנו כמה שעות טובות עד השוא מצא ביחד עם כולנו את הטיול והמסלולים והמלונות שהכי טובים לנו ולרצונות שלנו. המדריך שלנו היה תותח אמיתי. יודע הכל, מתמצא בהכל, מכיר את טנזניה יותר טוב מאשר אני מכיר את ת"א. איש מקצוע מהדרגה הכי גבוה. תודה על טיול מדהים. חזרנו בעננים.
מאור ושלומית מאוזנר (וגם בשם נועם ושירלי רביב)