03-9799923
אמון הציבור
info@tanzania-trip.co.il | 03-9799923 טנזניה טריפ - המומחים לטיולים בטנזניה
call us now

טיולים פרטיים לטנזניה וזנזיבר

טיול שיגשים את החלומות הכי פרועים שלכם.
לזוגות | משפחות | וקבוצות

טיולים לטנזניה בטיסות ישירות

טיולים לטנזניה וזנזיבר בטיסות ישירות במגוון תאריכים

טיולים מאורגנים לטנזניה וזנזיבר

טיולי הספארי הטובים ביותר בעולם!
הדרכה בעברית | פנסיון מלא | לודג'ים מפנקים

אטרקציות באזור השימור נגורונגורו

אזור השימור נגורונגורו (Ngorongoro Conservation Area), השוכן בצפון טנזניה והוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו כבר בשנת 1979, טומן בחובו אוצרות טבע ותרבות מהיפים והמעניינים בעולם. הכנו עבורכם רשימה של האתרים המסקרנים ביותר לבקר בהם במהלך טיולכם באזור. תהנו!

טיול לטנזניה באפריל

 אגם מגדי (Lake Magadi) – במעמקי מכתש נגורונגורו, אשר ממוקם באזור השימור ומהווה את אחת האטרקציות הגדולות באזור השימור, תוכלו למצוא את אגם מגדי, אשר מימיו הכחולים מורכבים מסודיום קרבונט ומהווים בית למאות עופות פלמינגו, ביניהם פלמינגו זוטר בעל המקור האדום הניזונים בעיקר מספירולינה, והפלמינגו בעלי המקור הוורוד-שחור, אשר מנקדים את האגם בגווני ורוד קסומים. בעונה היבשה האגם מתייבש כמעט לחלוטין ומשאיר אחריו גבישי מלח עבים המושכים אליהם תנים, צבועים ובעלי חיים נוספים הניזונים מהם.

יער ליראיי (Lerai Fever Tree Forest) – יער ליראיי, המכיל בתוכו  עצי שיטה זהובי גזע המקשטים את היער במעין מראה תחרתי מופלא ואוורירי, מהווה מוקד משיכה לבעלי חיים רבים, ביניהם פילים, קרנפים, קודו, דישון, ומאות בעלי כנף ססגוניים. העלים הצהבהבים מהווים את האוכל המועדף על אחת מהחיות הנדירות ביותר, הקרנף השחור, אך היער העתיק מתחדש לאיטו בשל הנזק שנגרם ע”י הפילים, שקורעים באגרסיביות את הענפים. למרבה המזל, נבטים חדשים מתפשטים באמצעות ביצות גוריגור (Gorigor Swamps), ביתם של היפופוטמים ובעלי כנף רבים, ופופולרי בעיקר בקרב הפרסתנים, המגיעים בהמוניהם להרוות את צימאונם בביצות במהלך העונה היבשה. כיום הולכת ומתהווה לה חורשת עצי שיטה חדשה בלב מעיינות נגויטוקיטוק (Ngoitokitok Springs), ביתם של האריות הגאוותנים, היפופטמים ופילים, המהווה מקור מים עיקרי בתקופות היבשות ומושך אליו, בנוסף לבעלי חיים רבים, גם את בני שבט המסאי.

ערוץ אולדובאיי (Olduvai Gorge) ולאטולי (Laetoli)- אגם נדוטו ואגם מאסק גם הם ממוקמים על נתיב הנדידה בעמק ריפט, בסמוך לערוץ אולדובאיי, המקום בו האבות הקדמונים של המין האנושי התחילו את מסעם אל עבר הציוויליזציה באמצעות הכלים הקדומים ביותר והמבנים ששימשו למה שהפך להיות ההתיישבות האנושית הראשונה. בלאטולי נמצאו עקבותיהם של האדם המודרני וקרוביהם על סלע בן 3.7 מיליון שנים! שום טיול ספארי בטנזניה לא יהיה שלם בלי סיור מודרך במוזיאון הפלאואנתרופולוגי באולודובאיי, המזמן למבקר בו מסע בזמן לתקופת האדם הראשון.
להרחבה על ערוץ אולדובאיי לחץ כאן

שבט ההדזבה (Hadzabe Tribe) – אגם אייסי השוכן בסמוך לנגורונגורו מהווה בית לבני שבטי ההדזבה,  הבושמנים של מזרח אפריקה, וביניהם מבולו ודטוגה, שהגיעו לכאן לאחר שהורחקו לפני מאות שנים מהאדמות שכיום מיושבות על ידי בני המסאי. שבטי ההדזבה ניזונים ומתקיימים מהטבע בלבד ומתקשרים באמצעות שריקות והקלקות לשון, כל זאת כדי להשתלב עם הטבע מסביבם בהרמוניה וללא כל הפרעה.
להרחבה על שבט ההדזבה לחץ כאן

רוצים לקרוא עוד על שמורת נגורונגורו? לחצו כאן

אם מתחשק לכם לבקר בשמורת נגורונגורו ובשמורות נוספות בטנזניה, קליק קטן, ואתם בדרך
לטיולים מאורגנים בטנזניהלטיולים פרטיים בטנזניה

לשאלות צרו עימנו קשר

.

ראשית גיורא מדריך מדהים לא רק בידע ( גוגל מהלך) אלא גם באישיות הנינוחה, ההיכרות שלו את המקומות והאנשים אליהם הגענו, ההמלצות הטובות ועוד הרבה מעבר לכך. כל יום היה חוויה מיוחדת בפני עצמה, המלונות מעולים!!! והאוכל טעים מאוד. עד לטיול זה לא הכרתי את חברת מיי טריפ. ללא ספק, לפני היעד הבא אתחיל לחפש אצלכם. תודה רבה על חוויה מיוחדת
משפחת עקיבא
עודד הוא מדריך מעולה שמשלב ידיעת החומר עם אכפתיות וראיה מקיפה של הקבוצה וצרכיה. בכל יום היה ברור שמישהו חשב ותכנן והשקיע בכדי שנהנה מהטיול. מסביב לעודד היו הרבה נהגים שעשו מעל ומעבר בכדי שנהנה . מבחינתנו הטיול הזה היה הצלחה! תודה רבה לכל הצוות
הי הדר חזרנו כולנו עיפים אך מרוצים. במילה אחת ששווה אלף מילים מושלם! הטיול היה מתוכנן בצורה מושלמת כל פרט ופרט. המדריך עודד היה מליון מיצא את כל מה שרק אפשר היה. במסירות, במדויק המון ידע, נעים הליכות השקיע את נשמתו וירד עד הפרטים הקטנים. הר אותיו בערב היו מאלפטת וזה לאחר יום של 12 שעות!! מושלם. הנהגים מעולים ומיומנים אדיבים ודאגו לכולם. כל הכבוד לחברת My Trip שהשקיעה כל כך הרבה ודאגה לנו ולסיום צ'יפרה אותנו בטיול בזנזיבר. תודה לכל העוסקים במלאכה. כל הקבוצה נתנה פה אחד ציון 10. ולך אני מודה במיוחד שבזכותך יצאנו למסע הגדול שלנו. תמיכתך והשרות שלך ראויים לשבח. זו פעם רביעית שאני באפריקה שלישית בטנזניה אבל הטיול הזה היה מעולה והאחרים התגמדו. תודה עטי אילן יהלי וליאו שפיגל.
משפחת שפיגל

4.9/5 - (14 votes)